WordPerfect

Status
Niet open voor verdere reacties.

OpaHans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 sep 2009
Mijn eerste vraag op dit forum, daar gaat ie...
Ik gebruik al sinds ver in de vorige eeuw WordPerfect, vanaf - meen ik - versie 4. Nu heb ik alweer enige jaren versie 12, en het is nog steeds een heerlijk programma.:thumb: Maar ik zie met angst en beven het moment naderen dat Corel er de brui aan geeft en niet meer update; hoewel WP met gemak de meest bizarre tekstverwerkers aan kan, en ook de vele varianten van Word kon verwerken, stopt dat nu met teksten in .docx.:evil:
Vraag: kan OpenOffice .wpd files lezen? Of ze ook dat beroemde "onderwater"- scherm hebben durf ik haast niet te vragen....:shocked:
Hans

Zucht, dat waren mooie tijden, met WordPerfect. Dat fantastische onderwaterscherm, zucht. De meeste leden hier kennen WordPerfect waarschijnlijk niet eens.
OpenOffice kan .wpd-bestanden openen. Hoe goed dat gaat weet ik niet. Bij sommige bestanden zoals Word zijn er soms kleine afwijkingen.
Helaas, 'n onderwaterscherm heeft OpenOffice niet, net zomin als Word. Jammer. Maar 't is ook wat minder hard nodig, omdat de codes toch wat simpeler werken dan bij WordPerfect. Althans: bij de laatste versie van WP waar ik mee heb gewerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan