WORDPRESS: Een paar vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

altijdvrienden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2016
Berichten
1
Beste mensen.
Ik heb een aantal vragen over mijn pakket die ik bij Strato heb gekocht voor wordpress.

1. Wat moet ik precies vertalen en waar neer plaatsen via filezilla?
Uuhm... Wanneer ik een vertaling maak met PoEdit en weer upload via Filezilla in de map waar het POT bestand wegkomt en weer terug plaats met de naam nl_NL wordt het op de site ook niet weergegeven.
Wanneer ik een plug-in download en er bij staat 'vertaling bijwerken voor ' dan staat er ook geen nl_NL maar EL...

2. Is het mogelijk om op deze buttons te vervangen door afbeeldingen en is dat ook toegestaan?
Afbeelding12.png

Hopelijk is er iemand die me hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
 
Ik werk zelf met WP maar ik snap je vragen niet helemaal.
Wat zijn dat voor een vertalingen? Waarom moet je die maken en uploaden?

Als je de vertaling van Nederlandse WP bedoeld, je moet gewoon de Nederlandse WP installeren.
Bij Strato heb je in je account ook filemanager (hoef je geen filezilla te gebruiken) maar dan moet je wel even dat java gebeuren installeren wat je te zien krijgt.

En over die buttons? Waar komen die vandaan? Waar staan die, is het een plug-in etc, etc.

Ik heb bij Strato gezeten en ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg lekker werken vond. In het Dashboard (wara je dus je thema hebt en waar je je teksten schrijft maar ook waar je je plugins installeert) heb je alleen html veld.
Tenminste, toen ik daar nog zat was dat zo. Terwijl bij alle andere hostings je kan kiezen tussen Tekst en HTML.

Ik denk dat je iets duidelijker moet zijn wat nu het probleem is.

Leesvoer van Strato:
http://www.strato-faq.nl/article/635/Wat-is-WordPress-en-waarvoor-kan-ik-het-gebruiken.html

http://www.strato-faq.nl/article/21...pakketten-voor-je-AppWizard-toepassingen.html
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat de TS niet meer gereageerd heeft. Dat gebeurd steeds vaker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan