Het is me bij Wordpress niet helemaal duidelijk of je éérst een host moet hebben voordat je het kunt downloaden en er mee kunt gaan bouwen, of dat je het programma ook eerst kunt downloaden op je eigen pc en er rustig mee kunt experimenteren vóórdat je een host gaat zoeken. Op een nederlandstalige downloadsite vond ik: 1. Vind een webhost die voldoet aan de gestelde eisen (PHP, MySQL)
2. Download & installeer WordPress via onze beroemde 5-minuten installatie door het zipbestand op je webhost uit te pakken en je database-gegegevens in het configbestand te zeten.
Maar ik wil eerst weten of het iets is voor mij om een leuke eigen blog te maken vóórdat ik daarvoor een hostingpakket ga aanschaffen.....
2. Download & installeer WordPress via onze beroemde 5-minuten installatie door het zipbestand op je webhost uit te pakken en je database-gegegevens in het configbestand te zeten.
Maar ik wil eerst weten of het iets is voor mij om een leuke eigen blog te maken vóórdat ik daarvoor een hostingpakket ga aanschaffen.....