WordPress+Elementor iets raars

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Op mijn homepage staat helemaal bovenaan, zelfs nog boven de bovenste widget, mijn FB pagina.
Ik kijk met webontwikkelaars ding waar het staat, zie screenshots, maar ik kan dat helemaal nergens vinden in het bestandsbeheer.

En hoe het daar gekomen is, weet ik ook niet hahaha.
Het is geen container die ik weg kan halen in Elementor, dus ergens is er iets fout gegaan, maar wat?
Hoe krijg ik het weg?

Wie helpt?

Bijlagen

• Schermafdruk van 2025-06-16 18-36-28.png
    Schermafdruk van 2025-06-16 18-36-28.png
    52,3 KB · Weergaven: 8
  • Schermafdruk van 2025-06-16 18-42-10.png
    Schermafdruk van 2025-06-16 18-42-10.png
    82,1 KB · Weergaven: 8
- En gewoon met: "bron weergeven?".
- Plugins-directorie al gecontroleerd, en even uitgeschakeld? (lees: tijdelijk hernoemen ervan)

het hele verhaal:
class="home wp-singular page-template page-template-template-page-builders page-template-template-page-builders-php page page-id-1509 custom-background wp-theme-popularis theme-popularis floating-menu sidebar-sticky single-ajax-add-to-cart open-head-cart woocommerce-js wc-add-to-cart-icon elementor-default elementor-kit-14 elementor-page elementor-page-1509 e--ua-firefox"

ik vind het nergens!
Bron weergeven:
daar vind ik het niet terug:
<!DOCTYPE html><html lang="nl-NL"> <head> <meta charset="UTF-8"> <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1"> <link rel="profile" href="https://gmpg.org/xfn/11"> <title>De webshop van Angela</title> <title>De webshop van &#x2d; Angela van der Ploeg dierentolk</title> <style>img:is([sizes="auto" i], [sizes^="auto," i]) { contain-intrinsic-size: 3000px 1500px }</style>

Is dit de DOM-opbouw zoals bij Inspecteren, of de rauwe HTML-source bij CTRL+U (of rechtsklik bron weergeven)? Heb je een linkje van de site?

bovenste class home etc. is wanneer ik kijk met de webontwikkelingshulpmiddelen.
De onderste is de paginabron.

Heb inmiddels de FB plugin op uit gezet (van naam veranderd), maar het gekke is dat ik het blijf zien. Ook in de footer, waar die normaal behoort te staan.
Geen idee of jij het ziet in de footer?

Ook geen idee na caching is het nog te zien, er gaat iets niet goed.

link website dierentolk.angelavanderploeg.nl

Hij staat tussen de meta-tags in. Misschien geeft dat een hint?
Ik ben verder niet bekend met Elementor, al ben ik niet zo van de WYSIWYG-manier.
1750095896958.png

nee, ik zie daar geen FB pagina staan, wel mijn website. Ik heb een bril op maar dat zegt soms niet veel hahahahah.

Ja, ik zie hem staan. Jeetje, ehm.....ik heb hem niet gezien bij de meta trouwens, want die heb ik al eerste bekeken. Ook met bril ;) ;)
Ik ga nog eens kijken, snap het totaal niet meer zo hoe dat daar opeens komt.

Heb je al de plugins-map tijdelijk hernoemd om je plugins uit te schakelen?

Heeft het iets te maken met woocommerce??
Code:
https://www.facebook.com/Dierentolk.Angela.123uniek    <noscript><style>.woocommerce-product-gallery{ opacity: 1 !important; }</style></noscript>
    <meta name="generator" content="Elementor 3.29.2; features: additional_custom_breakpoints, e_local_google_fonts; settings: css_print_method-external, google_font-enabled, font_display-auto">
<style>

yep. Maar het gekke is, in header.php staat het niet. (uiteraard bij het theme)

Heeft het iets te maken met woocommerce??
Code:
https://www.facebook.com/Dierentolk.Angela.123uniek    <noscript><style>.woocommerce-product-gallery{ opacity: 1 !important; }</style></noscript>
    <meta name="generator" content="Elementor 3.29.2; features: additional_custom_breakpoints, e_local_google_fonts; settings: css_print_method-external, google_font-enabled, font_display-auto">
<style>

zou zo maar kunnen, maar waar vind ik het terug? Zit echt alle files in te gluren, maar helaas.

anders moet ik maar een backup terug zetten, maar ja....dan ben ik een aantal instellingen kwijt.

zie #10
ja, maar toen kwam ik wordpress niet meer in. Moet dus allemaal even apart.

ja, dat kan ik doen.
Morgen maar even, er zitten hier 2 hondjes te wachten ;)

En anders maar een backup terug zetten en kijken of het dan weg is.
Wordt vervolgd!

• Leuk
Waarderingen: Aar
oké, in database ook niet gevonden. Morgen een backup terugzetten. Vind het heel raar dit.

Heel apart. Dan komt het waarschijnlijk door een hyper-bipolaire flux in de aardstralen.

Foutje in de Flux Capacitor?

back-to-the-future-prop-replica-1-1-flux-capacitor.webp

Terug
Bovenaan Onderaan