hallo, ik moet voor iemand een website maken, en omdat ze erop wil bloggen heb ik voor wordpress gekozen. maar nu wil ze twee dingen die ik in een zelfgemaakte html-pagina wel voor elkaar zou kunnen krijgen, of in ieder geval een eind zou komen, maar geen idee heb hoe ik dit in WORDPRESS moet doen, van php weet ik weinig af.
1. ze wil dat de foto in de header niet te kopieren is met de rechter muisknop. Als je er op klikt zou je eigenlijk een tekstje moeten krijgen “Foto gemaakt door die en die”.
moet ik hiervoor een javascript gebruiken en zo ja: waar plaats ik dat dan??
2. De tekst in de header zou “bewegend beeld” moeten zijn, wat ze wilt is dat in het groen/blauwe achtergrondvlak de tekst zichtbaar wordt (dus van 0% naar 100% wit), die blijft even staan en ‘verdwijnt’ dan weer in het groen (van 100% wit naar 0%), gevolgd door de volgende tekstregel. KAN DIT ?? en wederom , hoe of waar maak ik wordpress dit duidelijk?
bij voorbaat dank, Jeel2008
1. ze wil dat de foto in de header niet te kopieren is met de rechter muisknop. Als je er op klikt zou je eigenlijk een tekstje moeten krijgen “Foto gemaakt door die en die”.
moet ik hiervoor een javascript gebruiken en zo ja: waar plaats ik dat dan??
2. De tekst in de header zou “bewegend beeld” moeten zijn, wat ze wilt is dat in het groen/blauwe achtergrondvlak de tekst zichtbaar wordt (dus van 0% naar 100% wit), die blijft even staan en ‘verdwijnt’ dan weer in het groen (van 100% wit naar 0%), gevolgd door de volgende tekstregel. KAN DIT ?? en wederom , hoe of waar maak ik wordpress dit duidelijk?
bij voorbaat dank, Jeel2008
Laatst bewerkt: