Wordpress helppp!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
:(
kHeb kennelijk iets raars gedaan in mijn dashboard, weet alleen niet meer wat.

Normaliter krijg ik bij mijn wordpressblog
nieuwste posts te zien en aan de rechterkant alle namen met bijbehorende titels en
onderliggende links en het zijn er onderhand al heel wat.

Nu is het helemaal leeg, nagenoeg dan.

Waar moet ik het zoeken??? :o

Laatst bewerkt:
Hoi joanne,
In Firefox ziet ie er gewoon normaal uit zoals ie hoort.
In IE7 echter niet, daar is de pagina inderdaad op de kop na vrijwel kaal: geen YouTube-beeld te zien, geen posts er onder, en een volstrekt lege rechter zijkolom. :confused:

Als je in IE de broncode bekijkt (menu Beeld > Bron), is de code voor de hele pagina aanwezig. :shocked:

Maar ... bij analyse met de "IE Developer Toolbar" (zit gewoon in IE: menu Beeld > Explorer-balk > IE Developer Toolbar) blijkt:
  • Je kunt alle elementen openklikken tot aan <OBJECT> in de <DIV class="entry-content">.
  • Daarbinnen zitten 3 <PARAM> elementen, en daarna komt er helemaal niets meer. :eek:
  • De link naar de vindplaats van het object (www.youtube.com/v/SR8YKoiEiM0?version=3) levert in IE een niet-gevonden pagina op.
Het zit 'm dus kennelijk in het aanhaken van de YouTube-video, waardoor alles wat erna komt in de html-code niet meer getoond wordt.

Wat ik zou doen: de link naar de YouTube zoals ie nu is er uit halen, en daarvoor in de plaats zetten de invoeg-code die YouTube zelf geeft, met zo nodig aanpassen van breedte en hoogte:
HTML:
<iframe width="560" height="349" 
   src="http://www.youtube.com/embed/SR8YKoiEiM0" 
   frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Dat is de "nieuwe manier" van insluiten van een YouTube-video, die altijd zou moeten werken.
Hopelijk komt daarna de pagina in volle glorie terug, met video!

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Hallo csshunter,

Goh, hartelijk dank voor je uitgebreide advies.
Heb inderdaad bewuste link, codes verwijderd en alles is nu in oude situatie.

Ik probeer het bewuste video toch weer in te lassen, als het fout gaat weet
ik in ieder geval waar ik de fout moet zoeken. Daar ging het me vooral om.

Thanks, nogmaals! :thumb:

Ok, Csshunter, thx.
Voel me als het ware gehackt.... lol.

IK kom er nog op terug. Ben nog niet tevreden over de manier waarop ik mijn wp in elkaar heb geknutseld.

Vind die developer.nl anders ook interessant. Leerzame tips.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan