Pingwing
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 okt 2000
Tot voor kort had ik een site bij Gethost, deze werkt echter niet meer zoals ik wil (werkt momenteel helemaal niet voor gratis accounts en al mijn gegevens zijn ws. gedelete) Om nu wéér op zoek te gaan naar een gratis host met PHP en zonder reclame is me allemaal teveel gedoe als ik kijk naar de prijzen van een betaalde host.
Momenteel twijfel ik tussen Antagonist en Webreus. Dan hebben we ook nog Versio, maar daar heb ik nog weinig tot geen ervaringen van gelezen. Iemand enig idee?
Maar waar mijn keuze vooral vanaf hangt, is de vraag hoeveel ruimte ik nodig zal hebben voor een 'standaard' Wordpress site waar ik m.n. een blog op zal plaatsen, wat foto's, gastenboek e.d. De site zal m.n. in onze vakantieperiode geupdate en bezocht worden, daarbuiten voorlopig minimaal.
Heb ik dan genoeg aan een diskruimte van 300Mb icm 7Gb dataverkeer (Webreus)?
Of ga ik toch beter voor de 'duurdere' versie van 3000Mb icm 60Gb (Antagonist)?
Momenteel twijfel ik tussen Antagonist en Webreus. Dan hebben we ook nog Versio, maar daar heb ik nog weinig tot geen ervaringen van gelezen. Iemand enig idee?
Maar waar mijn keuze vooral vanaf hangt, is de vraag hoeveel ruimte ik nodig zal hebben voor een 'standaard' Wordpress site waar ik m.n. een blog op zal plaatsen, wat foto's, gastenboek e.d. De site zal m.n. in onze vakantieperiode geupdate en bezocht worden, daarbuiten voorlopig minimaal.
Heb ik dan genoeg aan een diskruimte van 300Mb icm 7Gb dataverkeer (Webreus)?
Of ga ik toch beter voor de 'duurdere' versie van 3000Mb icm 60Gb (Antagonist)?