Wordpress - html (element inspecteren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

margriet1971

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Ha allen,

Geen idee of hij op de goede plek staat, maar ik zie geen aparte sectie voor Wordpress...

Ik ben een website aan 't ontwerpen met Wordpress. Daarin zitten "featured-box.php". Via het aanpassen van de Theme options kan ik daar tekst en plaatjes invullen. Dit is niet op de manier zoals "pagina's of berichten" worden bewerkt. Er is dus slechts mogelijkheid voor het invullen van media en tekst.

Omdat dit de voorpagina betreft, wil ik de plaatjes/titels graag door kunnen laten klikken. Dit lukt me met geen mogelijkheid. Er is geen mogelijkheid tot html edit bij de options waar ik het ingeef.

Als ik de gewone website open, dan kan ik natuurlijk wel "element inspecteren" kiezen, en dan zie ik inderdaad ook een "<!DOCTYPE html> openen, waarin ik de boxes en de teksten wel als html kan zien en ze dús zou kunnen linken.

Echter, als ik dit document wil vinden? ?? Dat lukt dus niet!! Waar moet ik zoeken? En hoe pas ik dat aan? Ik hoop dat jullie dit voor mij kunnen bekijken. Overigens, het betreft: www.margrietvanoosten.nl en dan dus de startpagina.

Tnx anyway !!

Margriet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan