Wordpress Ideal

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Goede dag

Ik heb op mijn webshop ideal via Qantani en heb als plugin Pronamic ideal

Als je nu bestelt om naar de bank te gaan duurt het zeker 3 sec voordat hij naar de bank overspringt.
Ik heb een support licentiecode voor pronamic ideal gekocht en er staat een vinkje achter dus dat moet goed zijn.

Wat zou nog meer een oorzaak kunnen zijn.

Op wat voor manier springt hij na 3 seconden over?

hij springt dat gewoon naar de bank die je in het keuze menu heb gekozen,
maar het duurt zeker 4 a 5 seconde wat veel te lang is, waardoor de mensen denken dat het niet werkt.

Ik heb het er nu even bij gezet dat het 4 a 5 sec duurt voordat hij naar de bank overschakeld maar dat is natuurlijk niet de manier.

Is die tussenpersoon zijn website niet traag, dat het daar aan ligt?

En waarom heb je juist die gekozen (nieuwsgierig) want je kan kiezen uit heel veel licentie en certificaten.

En geef je website eens door, dan kunnen we testen ;)

Bedankt. Ik kan het natuurlijk niet testen want ik koop niets bij je. (wilde het wel doen als test, maar toch maar niet gedaan ;) )

Wat ik wel zou doen is toch dat 4,5 seconden tekst weghalen, dit is erg onprofessioneel en mensen zouden juist met dit soort teksten denken dat er iets niet in de haak zou zijn.
Ik zou gelijk mijn artikel niet aanschaffen als ik dat zou zien.

Verder zou ik ook de footer aanpassen. Nu staat er dat je het gratis thema gebruitk van Kiara en de link opent zich niet in een nieuw venster. Dus klikt men erop, dan zijn ze uit je shop weg.
Kijk of het mogelijk is dat je het weg kan halen, want sommige thema makers waarvan je het thema gratis mag gebruiken, hebben daar een reglement voor. Dat wanneer je de footer veranderd, de website niet meer werkt.

Ook je home page is eigenlijk best vreemd, want je komt gelijk op de schijven pagina met daarin de tekst dat je snel kan afrekenen met Ideal.
Een home page is er toch voor om een inleidend verhaal te maken over je bedrijf etc. Dus home is nu bijna hetzelfde als je pagina kabelschijven. Er staat dus nergens iets over het bedrijf, over jezelf enz.
Dat schept geen vertrouwen.

hallo

Ja je heb op veel van deze punten wel gelijk maar dat moet ik allemaal eens rustig uitgaan werken,
Wat ik nu op dit moment het belangrijkste vindt is dat de ideal koppeling goed en snel werkt.

Hij werkt wel alleen duurt het te lang voordat hij naar de bank overspringt

Aan een punt zit ik nog te twijfelen namelijk de instellingen in database.php (ideal checkout)
en wel de database prefix ik heb daar nu staan wat er voor mijn tabelen staat in de database.

jdmxh_ dit staat nu bij mijn database prefix

Bedankt. Ik kan het natuurlijk niet testen want ik koop niets bij je. (wilde het wel doen als test, maar toch maar niet gedaan ;) )

Wat ik wel zou doen is toch dat 4,5 seconden tekst weghalen, dit is erg onprofessioneel en mensen zouden juist met dit soort teksten denken dat er iets niet in de haak zou zijn.
Ik zou gelijk mijn artikel niet aanschaffen als ik dat zou zien.
Ik zou dan (als het écht niet anders kan, een draaiend wieltje tonen met: "De betaling wordt opgestart. Een moment").

dat is wel een goed idee. maar hoe maak je zo iets in wordpress

Ik zou zelf denken aan een AJAX-request waarmee je de banken-pagina ophaalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan