Wordpress index content wil niet centreren (blogpagina)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je de thema-costumizer? Daar staat geen enkele optie in voor het aanpassen van de homepage-inhoud.

Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Maarja, zoals gezegd. Ik ben een amateur die voor de directe persoonlijke omgeving vrijwillig wel eens wat aan websites sleutels. Daar blijft het ook bij wat mij betreft. Dus kennis is minimaal, en tijd om andere dingen te gaan programmeren en leren heb ik zeker niet :(
 
Bedoel je de thema-costumizer? Daar staat geen enkele optie in voor het aanpassen van de homepage-inhoud.

Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Maarja, zoals gezegd. Ik ben een amateur die voor de directe persoonlijke omgeving vrijwillig wel eens wat aan websites sleutels. Daar blijft het ook bij wat mij betreft. Dus kennis is minimaal, en tijd om andere dingen te gaan programmeren en leren heb ik zeker niet :(

Misschien in de functions-file van je theme. En anders moet je maar !important gebruiken in CSS. Maar dat vind ik eigenlijk zeer ranzig :p
Kan je anders de makers niet vragen waar dit vandaan komt?
 
Een ranzige code idd, die helaas ook niet werkt (anders was het wat mij betreft prima). Ik zal eens kijken of zij een support ding hebben waar ze fatsoenlijk antwoord willen geven op inhoudelijke thema-aanpassingen. Volgensmij zijn ze daar vaak wat huiverig voor.

Functions zal ik zo nog even doorspitten
 
Kijk eens of dit wel gebeurt na een re-install van de site? Uiteraard welk op een testgedeelte.
 
oké, heb gezien dat je masonic van ThemeGrill gebruikt.

Hier kan je ook je vraag stellen: https://wordpress.org/support/theme/masonic/
dat is de support voor de free versie van dit thema.

(For premium users (those using premium themes and active license key):
Please create support ticket via Support Ticket page for your theme support queries, bron https://themegrill.com/support-forum/)

Dank! Heb een ticket geopend. Ben benieuwd of ze daar inhoudelijk op gaan/willen reageren.
 
Hoe pak ik dat het beste aan?
Op een lokale webserver installeren, of anders op een subdomeintje. Dan kan je spelen wat je maar wilt.
Installeer alles kaal, zonder alle add-ons en kijk of je kan achterhalen wanneer het gebeurt.
 
Bedoel je de thema-costumizer? Daar staat geen enkele optie in voor het aanpassen van de homepage-inhoud.
Nogmaals, heb je een widgets (zijbalk) op je homepage?
Die kunnen ook zorgen dat je niet kan centreren. (heb het zelf ooit meegemaakt met een thema, toen ik de zijbalk weghaalde kon het wel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan