wordpress: mailtjes van contactformulier komen in spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hallo,

Ik gebruik op mijn website Contact Form 7 voor een contactformulier. Dit werkt allemaal prima, alleen de emails die ik binnenkrijg met het ingevulde contactformulier belanden in mijn Ongewenste mail.

hoe kan ik dit veranderen? want normaal gesproken kijk ik niet vaak in mijn ongewenste mail.

alvast bedankt

Hoi fcgrunn,

Als je Gmail gebruikt zou je een filter kunnen aanmaken. Je maakt dan een filter aan die de titel van mails herkent die van het contactformulier afkomstig zijn, en stelt in dat deze mails nooit in de SPAM belanden.

Succes!

Inderdaad, dit kan je makkelijk filteren, het verbaast me wel dat ze in je spam komen.
Heb je soms een link naar je contactpagina?

Ik ben nog een beetje aan het knoeien geweest met Contactform7, nu kun je ook instellen hoe je de mail wilt ontvangen, en nu heb ik bij Onderwerp [your-subject] veranderd in Bericht van de website.

Nu heb ik ook nog een Hotmailadres, en als ik dan daarmee een bericht vanaf de website stuur via contactformulier dan krijg ik hem wel gewoon in mijn inbox, en als ik mijn ziggo mailadres gebruik, komt deze wel weer in de ongewenste mail.

Kan het zijn dat contactform en gmail niet samengaan? want heb ook mijn Hotmailadres eens ingesteld waar de berichten dan binnen moeten komen, en hier komen ze wel gewoon in mijn inbox.

dit is de link naar contactformulier.

Verder heb ik nu dus die filter aangemaakt, en nu komen ze wel gewoon in mijn inbox terecht van gmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan