Wordpress menu's vast zetten / cachen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom300

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Hallo Allemaal,

Mijn vraag is moeilijk de verwoorden, vandaar dat ik het antwoord ook niet kon vinden hier.

Ik ben bezig met het bouwen van een wordpress website. Je ziet wel eens dat de header en het menu in een website gewoon blijven staan als je op een menu item klikt. Het main menu en de sidebar blijven dus telkens staan en alleen de inhoud wordt opnieuw ingeladen als je op een menu item klikt.

Weet iemand hoe ik dit kan realiseren?

Alvast bedankt.

Groeten, Tom

Ben je zelf een template aan het ontwikkelen
of
werk je met een template die je op internet hebt gedownload?

Ik heb de template "Avada" gekocht en ben daar mee aan de slag gegaan. Is het iets dat in de template opties te vinden moet zijn?

Ik heb 'm even opgezocht. Het is een template met een responsive design en de template bevat vijf verschillende headers met verschillende mogelijke instellingen per header.
Uit je oorspronkelijke vraag begrijp ik dat er dingen veranderen als je op een menu-optie hebt geklikt.
Dat lijkt het er op dat je meerdere blazijden of berichten hebt gemaakt met daarin verschillende van de aangeboden header-opties.

Je zult je dan moeten verdiepen in de verschillende mogelijkheden en instellingen en
ervoor zorgen dat je bij elke pagina/bericht steeds dezelfde opties gebruikt.

Bedankt voor je antwoord.
Er is maar 1 van de 5 headers mogelijk voor de hele site. Ik heb een horizontaal menu gemaakt en dat is over de hele site hetzelfde. De site bestaat uit 5 menu items en hier en daar een submenu. Op sommige paginas staat een sidebar met een menu.

Uit je antwoord begrijp ik dat ik moet zoeken in de instellingen van de template om te zien of ik daar iets in kan stellen ten aanzien van het menu?

Ik vind het zo vreemd dat hij telkens de hele pagina gaat downloaden terwijl de helft steeds hetzelfde is. Ik zie wordpress sites waar dat allemaal netjes blijft staan. Heeft dat niet iets met cache te maken?

Alvast bedankt weer.

Groeten, Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan