Wordpress pagina gedeeltelijk beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuffie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Berichten
66
Ik heb een site gemaakt in WP. Een gedeelte van die site wil ik achter een wachtwoord hebben. Ik heb een pagina gemaakt met in de sidebar een aantal onderliggende pagina's. De eerste pagina is beveiligd, maar zodra ik in de browser de url van een van de onderliggende pagina's plaats zijn deze gewoon te benaderen. In de de oude versie (met Dreamweaver) had ik gewoon 2 mappen gemaakt waarvan dus 1 map beveiligd was. Hoe kan ik dit bereiken in WP.
 
Welke versie van Wordpress gebruik je?

Je zult bij elke afzonderlijke pagina aan moeten geven dat hij beveiligd is, alleen op de parent toepassen heeft geen effect op de children
 
Dank je wel voor je duidelijke antwoord....Ik kon namelijk al niets vinden op internet. Dan zoek ik ook maar niet meer verder. Is het wel mogelijk een gedeelte van de site in een aparte map op de server te zetten en die map dan te beveiligen. Zo heb ik het momenteel namelijk met mijn huidige site gedaan (maar dat is geen WP). En als dat kan...moet ik in die map dan ook weer een index.php maken met alles erop en eraan? Misschien zit ik wel helemaal verkeerd hoor...maar daar zat ik vannacht ineens aan te denken....:rolleyes:
 
Dat zou mogelijk moeten zijn, tenzij je die pagina's binnen Wordpress hebt aangemaakt. Dan zal de beveiliging van Wordpress gelden en niet meer die van de map :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan