Wordpress site draait traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilson2552

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Ik heb een wordpress site op een gewone domeinhost draaien. Hij draait traag en ben erachter gekomen dat ik maar 32 mb intern geheugen heb en er 37 mb gebruik. Heb de hosting gevraagd om mogelijkheden voor 64 mb geheugen. Dat is niet mogelijk en 32 mb is het maximale. Ik heb de meeste wp plugins uitgeschakeld maar dat is niet genoeg. Ik moet nu zo gauw mogelijk naar alternatieven zoeken. Het bezoek is gemiddeld 300 personen per dag. Is het tijd om over te schakelen naar een vps (dit heb ik pas ook leren kennen, weet er weinig van), of zijn er gewone hostingbedrijven bekend die meer dan 32 mb ter beschikking stellen. Alle advies is welkom. Alvast bedankt

Ik ben zelf zeer tevreden over Mijndomein. Voor 30 euro per jaar heb ik een 1024 MB ruimte.
Downtime heb ik nog niet gehad. Maar je kan ook Webreus of zo nemen.
Succes

32 mb maximum intern geheugen

Ik zit al bij mijndomein en het maximale intern geheugen dat ze bieden is 32 mb. Ben echt op zoek naar een host die meer dan 32 mb biedt.

Ik heb een wordpress site op een gewone domeinhost draaien. Hij draait traag en ben erachter gekomen dat ik maar 32 mb intern geheugen heb en er 37 mb gebruik. Heb de hosting gevraagd om mogelijkheden voor 64 mb geheugen. Dat is niet mogelijk en 32 mb is het maximale. Ik heb de meeste wp plugins uitgeschakeld maar dat is niet genoeg. Ik moet nu zo gauw mogelijk naar alternatieven zoeken. Het bezoek is gemiddeld 300 personen per dag. Is het tijd om over te schakelen naar een vps (dit heb ik pas ook leren kennen, weet er weinig van), of zijn er gewone hostingbedrijven bekend die meer dan 32 mb ter beschikking stellen. Alle advies is welkom. Alvast bedankt

wordpress is een nogal zware CMS. maar ok,
Ik vermoed dat het hier niet te maken heeft met te weinig geheugen.
Eerder de hosting zelf... Waarschijnlijk zit je op een Shared hosting.
Daar zitten meerdere klanten op de zeflde server.
En als daar één klant bij zit die erg veel bezoeken heeft, ja dan zal uw website daar onder lijden.

Ik zou gewoon zoeken naar een andere hosting.
ik bied zelf ook hosting aan en draai daar zelf Wordpress op, test anders even :
Wordpress site
en voor 1 euro kan je bij mij degelijk hosting: mijnhosting
Veel success in je zoektocht.

ps 300 bezoeken per dag is al mooi :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan