Wordpress site niet IE8 compatibel

Status
Niet open voor verdere reacties.

THWIT

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een site online:*knip* . Echter ben ik er nu achter gekomen dat de site compleet crasht als je hem bezoekt in Internet Explorer 8 of lager. Als je de site opent in Firefox, Chrome, IE 9 of hoger, (Ga zo maar door), dan werkt de site perfect.

Wat doe ik eraan? Ik heb namelijk het idee dat er nog best wel wat pc's zijn die op IE8 draaien (alle XP computers kunnen bijvoorbeeld niet eens een nieuwere Internet Explorer versie downloaden), dus ik zou de site toch wel graag (deels) compatibel met deze browser willen maken...

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt voor jullie adviezen!

Laatst bewerkt:
Ik kom er niet precies achter wat het probleem is, maar het zit in elk geval in je javascript. Wat je kunt doen is alle (gelinkte) scripts tussen conditional comments zetten, om ze voor IE8 en lager te verbergen. ALs je ze dan één voor één weer zichtbaar maakt zou je er achter moeten kunnen komen in welk bestand het probleem zit.

Als ik het goed zie zijn er trouwens ook een aantal scripts die meerdere keren voorkomen, dat kan ook voor problemen zorgen (zeker als het om verschillende versies gaat. Even controleren dus.

EDIT: hm, even over het hoofd gezien dat het om een wordpress site gaat, ik weet eerlijk gezegd niet hoe je bovenstaande daarop kunt toepassen. Wat je natuurlijk wel kunt doen is extensies uit zetten om te kijken of er daar één bij zet die IE niet lust.

Laatst bewerkt:
Oke, dan ga ik dat met die javascript zo maar eens proberen.

Ik heb ook iets gelezen over dat fonts die je gebruikt vanaf je eigen websserver, (dus van die unusual lettertypes die je inlaat via bestanden op je webserver) ook voor problemen kunnen zorgen op Ie8? Of is dit niet zo?

Als je het hebt over via CSS toegepaste webfonts dan lijkt me dat onwaarschijnlijk. Als de fonts via Javascript worden toegepast zou het kunnen

Nee, ze worden over CSS toegepast.. Nou ja, dan ga ik maar eens met die conditional comments voor javascript aan de slag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan