Wordpress - slider zonder tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Hoi,
Op de website van het viscentrum Abcoude die ik in samenwerking met het bestuur maak, willen ze de slider zonder de tekst.
Maar helaas is op dit thema een slider van toepassing die de slider maakt op basis van berichten en een tag.
Dus geen berichten, geen slider. Er komen verder geen berichten op de website, ze willen geen blog gedeelte.
Het bestuur wil wel een slider maar geen tekst.
(ik had dus 3 berichtjes aangemaakt zodat de slider het ging doen, maar ja....dat is dus niet de bedoeling).

Kan ik dit veranderen of zal ik deze uitschakelen en een aparte plug-in installeren die een slider maakt?

Of heeft iemand een andere oplossing?
Ander thema is even geen oplossing ;)

Zelf de werking van een plugin customizen kan lastig zijn en er is mogelijk geen support meer. Een andere plugin lijkt hier de beste oplossing.

Thanx, ik dacht het al.
Op zoek naar een goede, maar er zijn er zat. Ken jij eentje (gratis) die simpel is maar wel dat doet wat het moet doen?

Eentje aanbevelen kan ik niet maar in het algemeen kies ik software met veel "downloads" die in de laatste 6 maanden nog een update heeft gehad. Je zal er een paar op je testdomein moeten proberen ;)

Thanx Bron, Zo doet ik het ook hahahahaha.

Thanx Maxstar, ik ga er eens voor zitten. Ik laat het hier weten hoe of wat.

Gebruik je de block-editor in Wordpress? De CoBlocks-plugin biedt o.a. een Carousel Gallery-block die een slider van afbeeldingen kan weergeven met diverse opties.

Tmmy87, nee. Ik heb de klassieke editor. Die blokken vin dik maar niets. Het gaat erom dat ze alleen op de voorpagina een slider krijgen, zonder tekst.
Ik ga er van de week weer mee aan de gang.

Update:

met de slider Full Width Responsive Slider Wp is het gelukt.
Je hebt een php die je in de header.php moet zetten zodat de slider te zien is.
Heb alleen het flauwe vermoeden dat men de slider alleen op de hoofdpagina wilt, en verder niet.
Dus hoe dat moet, dat moet ik uitzoeken.

zie website https://www.zoekhetbedrijf.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan