Wordpress tekst loopt achter elkaar aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe bedoelt u precies? We willen gewoon graag de hele nieuwe layout terug met widgets en al. Dus kan ik ook in cPanel en bestandbeheer dat oude wordpresssite bestandje weer weghalen?

Want het is vooral heel raar, dat we geen favicon meer kunnen doen. En ik kan ons thema niet meer aanpassen. Het scherm is dan wit.

Laatst bewerkt:
als u alle bestanden van de website verwijderd van file manager, en daarna de wordpress site weer importeert, dan zou het weer terug bij af moeten zijn.

Hoe bedoelt u wordpress site weer importeren? Naar het admin-panel en dan naar Tool>import?

ik heb niet veel met wordpress gewerkt. dus ik heb niet super veel verstand van wordpress. maar u zou volgens mij gewoon kunnen doen wat u eerder ook al deed.

Ik heb via wordpress.com alle posts gewoon geexporteerd en naar mijn nieuwe site geïporteerd. Is dat dan goed of moet ik het ook nog op een andere manier overzetten ofzo? Ik heb hier namelijk echt geen verstand van... Ik hoop dat het snel verholpen wordt! Alvast bedankt!

Helaas, werkt nog niet. Ik kan nog steeds thema niet aanpassen. Het scherm is nog steeds wit. Zie bijlage.
Forever.png

is dat het administratie panel? sorry maar die had ik niet aan u mee gegeven. want die kon ik niet bereiken. dus het administratie panel zou niet veranderd moeten zijn. ik heb u geen administratie panel gegeven.

Laatst bewerkt:
Ja, het werkt ook wel prima alleen dit is nog gewoon de oude site (layout e.d.). De layout had ik al helemaal veranderd alleen dat is nu weg. Ik kan dus ook niet de layout veranderen via het adminpanel want dan is het scherm wit...

wel, dan is er vergeten dat er een backup gemaakt moet worden. want ik heb ook niet uw nieuwe layout. en ik kan er verder ook niks aan doen dat uw administratie paneel weg is. wat u kunt doen is de site met het administratiepaneel van wordpress weer te exporteren en dan importeren op uw nieuwe site.

Het administratiepanel opzich werkt nog wel, alleen het thema aanpassen (Appearance) werkt niet meer. En dat is juist wat ik wil... Helaas.

misschien kunt u kijken of u het wordpress administratiepanel opnieuw kunt downloaden en importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan