Wordpress tekst loopt achter elkaar aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de volledige site. ik kan hem nu aan u overhandigen en u dan begeleiden om de site te vervangen. ik heb daarvoor alleen wel uw e-mail of skype nodig zodat ik de site aan u kan overhandigen.
 
Ja. zodalijk zal u van mij een e-mail ontvangen met in de bijlage de site.
dan kunt u bij het cPanel naar het bestandbeheer en dan vervangt u uw bestanden met de bestanden die ik u gestuurt hebt.
 
u zou de e-mail binnen moeten hebben. kunt u mij dat bevestigen en kunt u mij vertellen of het u lukt om de site te vervangen?
 
Ik heb de e-mail ontvangen en zal ze nu vervangen op cPanel. Ik laat zo wel even weten of het lukt/gelukt is. Maar nog even een probleempje:
In het admin-panel als ik een bericht wil typen/bewerken dan is;
1. de bovenste balk helemaal verandert is dus waar dikgedrukt, hyperlink enzo staat.
2. Er staan als ik bijvoorbeeld een plaatje invoeg, of een woord vet maak allemaal codes en niet gewoon het plaatje of het woord dat vet is.
3. Het lettertype is heel anders. Ook als ik het bericht publiceer is het lettertype compleet anders dan de andere berichten.

Heeft dit met de instellingen te maken of kan dit nu niet anders. Vooral dat van het lettertype is niet fijn.
 
probeer eerst maar eens de site te vervangen. dan zal het vast opgelost zijn.
 
Ik moet dus bij cPanel naar file manager en waar moet ik dan op klikken? En wat moet ik daarna eigenlijk doen?
 
ga naar file manager en klik op upload
1.jpg

klik dan op Choose file
2.png

selecteer dan het .zip bestand dat ik u stuurde en klik op open
3.png

geef daarna iedereen recht om uit te voeren en ga daarna terug naar file manager
4.png

selecteer dan het .zip bestand in file manager en klik dan op uitpakken
5.jpg

verander niks aan wat er staat en klik op uitpakken. als het vraagt of je bestanden wilt vervangen, klik op ja.
6.jpg

ga dan naar je website en dan is het allemaal goed.
finish.jpg
 
Ik ben nu de 4e stap gedaan, alleen rechtsonderin staat een schermpje dat aan het laden is. Klopt dat?
 
ja. dan is hij het bestand aan het uploaden naar de server. je moet even geduld hebben tot het klaar is.
 
Ohja het klopt wel.

De foto's doen het niet! En als je naar ons nieuwe blog gaat, kom je op de oude layout... Help!

En je komt op de hele oude site terecht. Kunnen we het weer weghalen, want hier klopt niks van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@nynke01 Je bent er van op de hoogte dat je je berichten ook kan aanpassen. Je heb de neiging om binnen twee minuten drie berichten te plaatsen.
 
Oh het spijt me. ik zie al wat ik fout heb gedaan. ik heb u nog een bestand gemaild. als u die ook uitpakt in file manager dan zou het moeten werken.
 
Okey, ik ga dan nu dezelfde stappen van het nieuwe bestand doen.
 
Helaas... het werkt nog niet. Ik kom weer op de oude site terecht. Kan ik het ook weer normaal krijgen?
 
mag ik vragen wat er oud aan is? als ik het goed zag was uw wordpress website precies het zelfde als uw oude galaxyteens site.
maar om uw vraag te beantwoorden, u kunt het weer terugzetten door de wordpress site weer te exporteren als XML en dan weer te importeren op uw nieuwe site.
 
Nee, ons nieuwe site, www.galayteens.nl, hadden we een nieuwe lay-out gegeven. Ook hadden we naar al een paar nieuwe berichten opgezet. Toevallig heb ik gisteren een screenshot van de nieuwe layout die we toen hadden gemaakt. Ik heb die als bijlage ingevoegd. Ook hadden we een favicon gemaakt, die je nu niet ziet. Ook als ik hem weer upload, kun je hem nog niet zien.
 
Het spijt me dat u niet las, dat ik zei dat ik de wordpress site zou doorgeven, waarin jullie meldde dat jullie daar niets meer op zouden posten.
en voor die banner, als u wenst kan ik in het zip bestand dat ik stuurde, de oude banner vervangen met de nieuwe banner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan