WordPress website - afbeelding blijft het zelfde na vervangen van een andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlowerDusty

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Hallo,

Op mijn WordPress portfolio website heb ik een aantal dagen geleden een afbeelding vervangen voor een nieuwe (ander plaatje dus). Na het uploaden in het bericht en het checken, viel mij al op dat de oude afbeelding bleef staan..
Ik heb het uit de Mediabibliotheek helemaal verwijderd en meerdere malen de nieuwe afbeelding opnieuw geupload ook in het bericht zelf. Ik heb mijn cookies, internetgeschiedenis etc. verwijderd en op verschillende browsers en computers bekeken. Maar je blijft constant de oude (verwijderde) afbeelding zien in mijn portfolio... Zelf mijn vriend 60 km verderop heeft het gecheckt en ziet ook de zelfde ''oude'' afbeelding. Hoe kan dit? Het lijkt wel een bug? Het is in iedergeval niet IP gebonden of dat er door cookies de oude afbeelding blijft hangen.. Iemand een idee? In de bijlage de afbeeldingen. 1: is de afbeelding in het bericht de goede, zoals hij op mijn site moet staan. 2: deze afbeelding is de oude en als je op mijn website zelf kijkt zie je ook alleen deze..
Untitled-1.jpgUntitled-2.jpg

Laatst bewerkt:
Roep de pagina even op en druk op CTRL-F5, dit effect noemen we vaak caching.

Een andere optie is om de pagina in een browser te bekijken waarin je hem nog niet eerder bekeken hebt, ook dan al je de nieuwe afbeelding te zien krijgen.

Ik ken de truck. Heb ik ook al geprobeerd, maar het heeft geen invloed op die afbeelding. Zelfs als ik vraag aan bekende of ze op hun pc naar mijn webiste willen surfen om die afbeelding te bekijken, zien zei de oude.. Wat ik net wel heb ontdekt op onze smarthphones laad hij wel de nieuwe afbeelding, hoe raar is dat?

Edit: Opgelost! Ik heb de pagina ''permanent verwijderd'' en opnieuw aangemaakt. Nu staat het er wel goed :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan