Wordpress website sinds update niet meer beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickklunder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2011
Hallo allemaal,

Afgelopen zondag wilden wij een update uitvoeren naar een nieuwe Wordpress versie, deze update heeft Wordpress zelf uitgevoerd, bij het terugkeren naar het Dashboard was daar geen Dashboard meer maar de melding ''Error establishing a database connection''

Kan ik hier nog iets mee, ik ben namelijk bang om alles kwijt te raken.

Groeten,
Nick

Ik weet niet heel vel van wordpress dus dit is maar een gok.

Open het wp-config.php bestand en kijk eens of de verwijzing naar de database klopt met de instellingen op de server.

heb je trouwens wel een backup gemaakt voordat je de update begon? In dat geval kun je die altijd terugzetten.

Ik weet niet heel vel van wordpress dus dit is maar een gok.

Open het wp-config.php bestand en kijk eens of de verwijzing naar de database klopt met de instellingen op de server.

heb je trouwens wel een backup gemaakt voordat je de update begon? In dat geval kun je die altijd terugzetten.

Hoi,

Ik heb helaas geen backup gemaakt van de website, de contacten met onze technicus zijn een beetje verwaterd waardoor ik het zelf moet doen.

Een beetje radeloos ben ik wel, onze goedbezochte website is al 24 uur offline.

Groeten,
Nick

De nieuwste versie van WordPress vraagt hogere server instellingen, namelijk een MySQL5 database en php5. Waarschijnlijk voldoet jouw server hier niet aan waardoor de database niet geupdate kan worden. Een beetje provider heeft zelf een backup. Vragen of ze de backup van voor de upgrade willen terugzetten en gelijk vragen of hun server wel voldoet aan de eisen die WordPress 3.2 stelt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan