wordt gek van kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

frogger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
ok , ok ben een beetje fanatiek geweest met files sharen via kazaa.. had een kleine 120Gb gedeeld en iedereen wilde daar wel wat van hebben,
nu ben ik dat zat.. dus zet kazaa uit , en dacht ga lekker online gamen..
nu komt het probleem... nog steeds wordt ik geconfronteerd met honderden connects op de kazaa port per minuut (gaat echt hard) ik dacht hmm een worm misschien, dus scannen op virussen enz enz spyware , niets .helemaal schoon.. dus is het kazaa, ik denk supernode.. nee staat uit... shared folder veranderd zodat ik niets meer deel , ook het delen uitgezet, en nog wordt ik lastig gevallen door dat fok progje terwijl ik de lite versie heb/had, anntal connect attempts zijn zo hoog dat ik zelf LAG heb op game servers :(

Eh ...................HELP ?

ja heb ik , maar neemt niet weg dat de requests bijven komen wat toch enigsinds de bandbreedte aantast. lijkt verdacht veel op een dos attack namelijk

Ken het probleem, volgensmij gaan deze kazaa-request vanzelf over wanneer je niet meer te pingen bent.

Want toen ik dit laatst had, deed ik even mijn modem uit voor 10 minuutjes(bakkie koffie dus) om deze vervolgens weer aan te doen zonder de irri kazaa verzoeken.

Even proberen denk, waarschijnlijk lost het zich vanzelf zo op.

Heb je er ook al eens aan gedacht om bij opties te kijken en daar bij verkeer het downloaden door andere gebruikers uit te zetten.

Geplaatst door Smartguy
Heb je er ook al eens aan gedacht om bij opties te kijken en daar bij verkeer het downloaden door andere gebruikers uit te zetten.

DAt had Frogger al gedaan:mad: :D

[frog zei]
shared folder veranderd zodat ik niets meer deel , ook het delen uitgezet, en nog wordt ik lastig gevallen door dat fok progje terwijl ik de lite versie heb/had,[/frog zei]

Laatst bewerkt:
kazaa

bij mij hielp om in mijn firewall alles van kazaa te blokkeren en als ik weer wat wilde downen alles weer toestaan, ik hoopdat je er wat aan hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan