Wordt steeds gekker, IE gaat mij censureren wat ik wel en niet mag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athalon1951

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
131
Opeens krijg ik foutmeldingen van IE 8.0 n.l. de volgende;

De website kan niet worden geopend. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet gevonden worden. Probeer later opnieuw.

Dit krijg ik dus elke keer als ik een torrent wil downloaden bij welke Torrentsite ik gebruik. Nog vreemder is dat ik overal op die site's kan komen, behalve een Torrent openen, dat mag opeens niet meer van Tim Kuik of Bill Gates :mad::mad::mad::mad::mad::mad: Nog vreemder is dat alles gewoon werkt in Firefox, (maar ja dat is ook niet van MS natuurlijk). Wie kan mij een licht toesmijten door deze vreselijke download catastrofe. :cool: Ik heb al gekeken maar zie niets vreemds wat ook niet kan want ik heb al tijden niet in de instellingen zitten wroeten van IE.

Aan deze kant werk ik met Windows 7 64 bit en IE8.

P.S. Ik heb net gewone downloads geprobeerd bij b.v. Snapfiles en ook daar mag ik niets downloaden, zelfs geen Freeware browser (IE is zeker bang voor concurrentie :()
 
Laatst bewerkt:
kijk eens naar je browser helper objects in Internet explorer.
Druk je links tab knop in en kies extra / internet opties.
klik op programmas en kies "invoeg toepassingen beheren"
Hier kan je vreemde hulp programma's in uitzetten.

Mogelijk dat dat je probleem oplost.

Verders moet je ff zorgen dat je windows updates allemaal geinstalleerd zijn, je virusscanner up-to-date is en probeer eens het tooltje malware bytes te installeren en doe hier een scan mee.
 
kijk eens naar je browser helper objects in Internet explorer.
Druk je links tab knop in en kies extra / internet opties.
klik op programmas en kies "invoeg toepassingen beheren"
Hier kan je vreemde hulp programma's in uitzetten.

Mogelijk dat dat je probleem oplost.

Verders moet je ff zorgen dat je windows updates allemaal geinstalleerd zijn, je virusscanner up-to-date is en probeer eens het tooltje malware bytes te installeren en doe hier een scan mee.

Alles is up to date qua windows etc etc, virusscanner krijgt twee keer per dag een update, Malwarebytes kan niets vinden en de virusscanner ook niet, ook defender van Microsoft geeft geen fouten.

Verder heb ik alle invoegtoepassingen die er zijn (en dat zijn er veel als je de 4 menuutjes langs wandeld) gecontroleerd op datum van instelling en alles is van de datum voor 21-10-2009, dus daar zit geen linke soep tussen want vanavond om 9 uur werkte de downloads nog, opeens werken de downloads niet meer en dat geldt voor alle soorten downloads, zowel torrent files, Game Updates, Snapfiles.com, zelfs windows update werkt niet meer omdat daar dezelfde melding komt die ik overal krijg als ik wil downloaden.

'De website kan niet worden geopend. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet gevonden worden. Probeer later opnieuw.'
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me wel iets met IE te maken te hebben. Gebruik je firewall software? misschien dat deze iets blokkeerd? (op programma niveau)

Je zou IE kunnen proberen te herstellen.
 
Dat kan opeens niet meer werken als je niets doet, wat ik bedoel, toen ik de computer afsloot werkte alles als een trein, toen ik hem een uurtje later ging opstarten werkte het opeens niet meer, terwijl er niets geupdated werd/was toen ik weer op de desktop aankwam. Het lijkt mij sterk dat een afgesloten en uitgezette computer nog wat gaat doen als de stroom eraf is. :shocked:

Maar dat is niet het enige op dit moment, opeens kan ik vanuit een linkje in mijn mailvenster b.v. naar het helpmij Forum gaan om te reageren als ik een bericht op een reactie binnenkreeg (wat ik altijd wel kon doen) niet meer op het forum terecht komen, nu krijg ik weer de melding vanuit Outlook 2007; Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeem beperkingen :shocked: wat nu systeembeperkingen, maakt Microsoft dat uit tegenwoordig :mad::mad::mad:

Ook dat is hiervoor nooit voorgekomen en virussen of malware zit er niet in, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken. Want dat zou dan betekenen dat de virussen en Malware binnen is gekomen toen de computer helemaal stroomloos en dus uit stond :cool: want daarna (toen ik opstartte en naar Outlook ging) voor mail werkte opeens het linkje aanklinken niet meer naar het helpmij forum. :confused:

Dus ik denk er hard aan om alles wat met IE en Office te maken heeft eruit te donderen want in principe kan ik mijn briefwerk met wordpad af, hetzelfde geldt voor Powerpoint (die gebruik ik nooit en wat ik binnenkrijg aan pps) kijk ik aleen in een pps viewer, nu alleen nog een goed mailprogramma wat mij niet in het vaarwater zit. :D
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me wel iets met IE te maken te hebben. Gebruik je firewall software? misschien dat deze iets blokkeerd? (op programma niveau)

Je zou IE kunnen proberen te herstellen.
Zo na mijn betoog een reactie hierboven heb ik inmiddels Internet Explorer naar de eeuwige bittenbak verwezen net zoals Outlook 7 :D Ik draai nu Firefox en Dreammail (chinees met Nederlandse Language file) wat werkelijk perfect werkt, Simpel en Goed (en daar ga ik voor) :D

Trouwens alles blijkt weer te werken als vanouds na deze wisselingen. :thumb:
 
Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeem beperkingen :shocked: wat nu systeembeperkingen, maakt Microsoft dat uit tegenwoordig :mad::mad::mad:

Als je dit soort meldingen krijg heeft het iets met je rechten te maken en dan komt dus de UAC in het spel. Deze verhinderd namelijk ook een heleboel. Heb je die uitstaan?

Greetzz,
Timo
 
Als je dit soort meldingen krijg heeft het iets met je rechten te maken en dan komt dus de UAC in het spel. Deze verhinderd namelijk ook een heleboel. Heb je die uitstaan?

Greetzz,
Timo

Ja, die heb ik helemaal uitstaan en verder zijn alle rechten van 'Trusted Party's'
zoals Microsoft het noemt overgezet naar de Administrators, dus zelfs syteemmappen, Swapfiles, etc etc, kan ik nu de nek omdraaien zonder dat Microsoft ingrijpt met verbale waarschuwingen en totale weigeringen om wat te doen als ik wil spitten in de mappen waar vroeger ondanks de Admin account ik geen toegang tot had :D

Maar IE is verdwenen, net zoals Outlook 2007 nu draai ik Firefox en Dreammail en dat werkt grandioos. :thumb: Ik denk eigenlijk dat ik heel Office maar dump, want OO voldoet net zo goed in mijn geval, want ik heb maar en klein bedrijfje in het Grafische werk en zie dat ik hele bergen software zo kan dumpen b.v. Adobe en Corel wat daar zijn zelfs veel betere alternatieven voor, 1 van de redenen is dat heel het Photoshop gebeuren alleen volledig tot zijn komt in een originele Grafische omgeving waar Drukpersen gebruikt worden die heel andere standaarden gebruiken (die allemaal in Photoshop zitten) dan de inktjets, A0 printers en plotters etc etc. De inkten en Waxen heeb totaal andere eigenschappen dan Offset en Diepdruk inkten, dus de hele uitvoer heb je in principe niets aan als je tenminste op kwaliteit gaat werken. Want Puntverbreding, Swop inkten, PMS inkten etc etc etc daar heb je helemaal niets aan op thuiswerk basis, want ik heb geen Offsetpers staan in mijn werkkamer :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan