wordt steeds gevraagd om bestanden te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rijan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2006
Beste helpmij

Ik heb het probleem, dat als ik een bestand open er dan in beeld verschijnt of ik dat bestand naar de prullebak wil verwijderen. En dat bericht is niet meer weg te krijgen. Of na heel lang drukken. Ook gebeurd het dat als ik wel een bestand heb geopend, dat opeens de tekst ineens wordt gedelete. Ik heb gedacht aan een virus, maar ik een virusscan uitgevoerd en daar is niks uitgekomen.
Ik hoop dat iemand een idee heeft. gr rijan

Je zult wat duidelijker moeten zijn voor wat betreft je probleem.
Binnen welke appz etc.etc. en het gebruikte besturingssysteem.

Geef ook ff aan sinds wanneer en waar de problemen zich specifiek voordoen.

CrashPuppy

Laatst bewerkt:
CrashPuppy zei:
Je zult wat duidelijker moeten zijn voor wat betreft je probleem.
Binnen welke appz etc.etc. en het gebruikte besturingssysteem.

Geef ook ff aan sinds wanneer en wanneer de problemen zich specifiek voordoen.

CrashPuppy

het gebruikte besturingssysteem:

Home > Helpmij.nl Forum > Besturingssystemen > Windows XP > Foutmeldingen XP >

Laatst bewerkt:
rijan zei:
Beste helpmij

Ik heb het probleem, dat als ik een bestand open er dan in beeld verschijnt of ik dat bestand naar de prullebak wil verwijderen. En dat bericht is niet meer weg te krijgen. Of na heel lang drukken. Ook gebeurd het dat als ik wel een bestand heb geopend, dat opeens de tekst ineens wordt gedelete. Ik heb gedacht aan een virus, maar ik een virusscan uitgevoerd en daar is niks uitgekomen.
Ik hoop dat iemand een idee heeft. gr rijan

Kan je van die melding een printsreen maken ?

Laatste tijd nog nieuwe programma's geinstalleerd ?

Jozo zei:
het gebruikte besturingssysteem:

Home > Helpmij.nl Forum > Besturingssystemen > Windows XP > Foutmeldingen XP >

Oeps, je heb gelijk...ik ben dan ook junior:D

reactie:steeds de vraag van verwijderen van het bestand

Beste helpmij

Hier volgt nog wat verdere informatie.

Bij mijn weten is het besturingssysteem wat ik gebruik windows xp home edition.
Als de computer normaal is opgestart is en ik aan de slag kan, ga ik bijvoorbeeld naar mijn documenten. Daar maak ik de map open van school en daar wil ik dan een bestand open(word of powerpoint etc.). Dan verschijnt het bericht of ik dit bestand naar de prullebak wil verijderen. Dit is hetzelfde bericht als je normaal dus zou hebben als je een bestand wil verwijderen naar de prullebak. Mijn probleem is dat ik daar niet om gevraagd heb en het toch in beeld komt. Ook blijft dit bericht dus ook gewoon daar staan.

de laatste dingen die ik op dit moment op mijn computer hebt gedownload is msn messenger en adobe reader. Bij messenger heb ik ook steeds een bericht waarin wordt gesteld of ik deze contactpersoon wil verwijderen. Ook heb ik hier niet omgevraagd en blijft dat bericht staan, ookal druk je op dat bericht(ja of nee). Het is trouwens msn messenger 7.5. Ik heb geprobeerd om een print te maken maar is niet gelukt. Bovendien weet ik niet wat er met appz wordt bedoeld.

Ik hoop meer duidelijk te hebben verschaft en zo niet laat maar weten.

rijan zei:
Beste helpmij

Hier volgt nog wat verdere informatie.

Bij mijn weten is het besturingssysteem wat ik gebruik windows xp home edition.
Als de computer normaal is opgestart is en ik aan de slag kan, ga ik bijvoorbeeld naar mijn documenten. Daar maak ik de map open van school en daar wil ik dan een bestand open(word of powerpoint etc.). Dan verschijnt het bericht of ik dit bestand naar de prullebak wil verijderen. Dit is hetzelfde bericht als je normaal dus zou hebben als je een bestand wil verwijderen naar de prullebak. Mijn probleem is dat ik daar niet om gevraagd heb en het toch in beeld komt. Ook blijft dit bericht dus ook gewoon daar staan.

de laatste dingen die ik op dit moment op mijn computer hebt gedownload is msn messenger en adobe reader. Bij messenger heb ik ook steeds een bericht waarin wordt gesteld of ik deze contactpersoon wil verwijderen. Ook heb ik hier niet omgevraagd en blijft dat bericht staan, ookal druk je op dat bericht(ja of nee). Het is trouwens msn messenger 7.5. Ik heb geprobeerd om een print te maken maar is niet gelukt. Bovendien weet ik niet wat er met appz wordt bedoeld.

Ik hoop meer duidelijk te hebben verschaft en zo niet laat maar weten.

Ik denk dat het tijd wordt voor een herinstallatie. Maak gewoon een backup van je data en installeer XP (home) of (pro) opnieuw. Ik denk dat je een verminkt register hebt, wat de oorzaak hiervan ook moge zijn. Zorg wel voor een legitieme besturing, want sinds 14-2 zit er een groot slot op voor wat betreft updates etc. etc.
Zelfs de beste kamelen verliezen hun bult wel eens.

Crash

Laatst bewerkt:
Opnieuw installeren kan altijd nog, dit probleem moet op te lossen zijn.
Weet alleen ff niet met welke zoektermen ik moet zoeken op google, maar ik ben gelukkig niet alleen hier op het forum.

Enne puppy dat grote slot van microsoft kan je in IE gewoon uitzetten.

Google maar op: Windows Genuine Advantage uitschakelen

Laatst bewerkt:
Jozo zei:
Opnieuw installeren kan altijd nog, dit probleem moet op te lossen zijn.
Weet alleen ff niet met welke zoektermen ik moet zoeken op google, maar ik ben gelukkig niet alleen hier op het forum.

Enne puppy dat grote slot van microsoft kan je in IE gewoon uitzetten.

Google maar op: Windows Genuine Advantage uitschakelen

Dat was zo Jozo, en dat is nu verleden tijd als je een niet legitieme versie hebt op CD en deze weer op je comp wilt drukken.
De invoegtoepassing laat zich niet meer uitschakelen als je alle kritische updates accepteert.
Hier heeft de topicstarter niks aan, maar toch...

Crash

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het tijd wordt voor een herinstallatie. Maak gewoon een backup van je data en installeer XP (home) of (pro) opnieuw. Ik denk dat je een verminkt register hebt, wat de oorzaak hiervan ook moge zijn. Zorg wel voor een legitieme besturing, want sinds 14-2 zit er een groot slot op voor wat betreft updates etc. etc.
Zelfs de beste kamelen verliezen hun bult wel eens.

Jeminee, jij gaat wel erg krap door de bocht. Formatteer je zelf ook zo snel?
Xp heeft systeemherstel, er kan gezocht worden naar spyware en virussen. Er is nog genoeg te doen.
Bovendien heb je ook nog een Windows-Herstel waarmee je wel Windows herstelt zonder dat de persoon in kwestie al zijn gegevens eerst over moet zetten of verliezen.

@ Rijan, zou je eens de juiste melding willen typen hier zodat we kunnen zoeken?

Laatst bewerkt:
rijan zei:
Dan verschijnt het bericht of ik dit bestand naar de prullebak wil verijderen. Dit is hetzelfde bericht als je normaal dus zou hebben als je een bestand wil verwijderen naar de prullebak. .

Zo dus denk ik

attachment.php

@ CrashPuppy

Je hebt gelijk, werkt niet meer.
Zal wel niet lang duren. :D

Bijlagen

• Verwijderen.JPG
    Verwijderen.JPG
    15,6 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Beste jozo

ja dit bedoel ik. En dan blijft dit dus in beeld staan en krijg ik het pas weg als ik heel vaak achter elkaar er op druk. Ik heb de computer ook al een paar keer opnieuw opgestart maar dat heeft ook geen effect gehad.

Elisa zei:
Xp heeft systeemherstel, er kan gezocht worden naar spyware en virussen. Er is nog genoeg te doen.
Bovendien heb je ook nog een Windows-Herstel waarmee je wel Windows herstelt zonder dat de persoon in kwestie al zijn gegevens eerst over moet zetten of verliezen.

Tuurlijk systeemherstel.
Geloof dat ik maar even stop :shocked:

Laatst bewerkt:
Tuurlijk systeemherstel.
Geloof dat ik maar even stop

Ben je nou aan het geinen of hoe zit het? :shocked:

Elisa zei:
Ben je nou aan het geinen of hoe zit het? :shocked:

Nee hoor zit vandaag iets te lang achter de pc, in op iets simpels als systeemherstel voor dit probleem kon ik niet komen.

Dan is systeemherstel het eerste wat we rijan aanraden :)
Surfend naar 'weet u zeker dat u' bracht heel veel en toch niets naar boven.
Misschien dat een progr. zoals Norton Windoctor ergens een foutje zou kunnen vinden in het register maar dat heeft niet iedereen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan