wordt van internet gegeooit

Status
Niet open voor verdere reacties.

boy in training

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
32
hoi iedereen mijn ouders hebben een probleem ze worden steeds van internet af gegooit gewoon opeens en dan kunnen ze er weer op en dan weer niet en het rare is dat ik wel gewoon op internet kan zonder vliegles te krijgen en er van af wordt gegeooit en we zitten allemaal op het zelfde internet wat moet ik doen?:confused:
 
Ik denk dat je toetsenbord kapot is. De . en de hoofdletters werken niet meer.

Ron
 
Als je de vraag gewoon formuleert dan wordt wellicht duidelijk wat het probleem is en waarom je vliegles nodig hebt

Ron
 
Laatst bewerkt:
Heb je ADSL ?
Bedraad of draadloos ?

Het zou kunnen dat je een instelling in je router moet veranderen.

Geef wat meer info
 
Dan gebeurd er niks. Ik moet dan het modem uit het stopcontact trekken en weer er in doen. Dan doet hij het weer. En we hebben draadloos internet van @home.

groetjes Timo
 
Maar jij zit op dezelfde verbinding ? met dezelfde modem ?

Lijkt me in dat geval niet nodig om de modem te resetten... probeer eens alleen de router te resetten ?
 
Misschien de driver van de draadloze netwerkkaart, controleer voor een update of installeer opnieuw.
Hoe ver staat de computer van je draadloze router vandaan?
Misschien moet je eens de verbinding verbreken, en opnieuw je SSID en WPA sleutel ingeven, die opslaan en kijken of je er dan vanaf bent. Bij mij viel hij ook wel eens weg, maar toen ik m'n netwerkgegevens opnieuw ingaf heb ik nergens meer last van gehad.

Succes
 
Hij staat 7 meter van het modem en ik zal het proberen wat je zei. Bedankt voor de tip:thumb:
 
7 meter zou moeten gaan, als er geen enorme muren/plafonds tussen zitten. Ik neem aan dat het een usb WiFi stick is die je gebruikt.. misschien moet je er eens een usb verlengkabel tussen zetten zodat je de stick ook ergens anders heen kan richten, scheelde bij mij zo'n 30% verbindingskwaliteit op m'n pc.
 
Sluit die computer van je ouders gewoon Met een netwerkkabel aan, kijk of ze dan nog steeds vliegles krijgen of niet, zo niet, dan weetje in iedergeval waar je moet zoeken ( draadloos ) indien wel , dan is er iets met de modem mis

Sluit m eerst maar gewoon met een kabel rechtstreeks aan
 
Heb ik gedaan en ze vliegen er nog steeds van af. En ik heb ook al een nieuwe netwerk kaart er in gedaan en een draadloos internet usb-stick. Maar toch vliegen ze er van af:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan