Works 9 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Hallo,

Ik heb een pc gekocht met Vista home premium 64BITS
Daar zat Microsoft works 9 al op
Ik heb toen Windows 7 upgrade gekocht (gewoon uit de winkel, geen ilegale versie etc.)
Na de upgrade werkt Works niet meer en zegt hij dat:

Één of meerdere bestanden konden niet worden gevonden, de bestanden zijn mogelijk verplaatst, verwijderd of corrupt.
Herinstalleer Works 9 om de bestanden te repareren.

Daar het probleem:
Ik heb geen setup van Works 9, die zat al op mijn pc.

Ik had eerst al een cracked versie gedownload (ik weet het, niet netjes maar ja ik moest iets)
Die doet het echter alleen op Xp en, raad eens: Vista!!!:evil:

Vista heb ik dus door upgrade niet meer, ofice trial is weg en blijft wat mij betreft ook weg en works doet het niet;

Is windows 7 ZO verlept, dat als je dat installeerd dat je ook leuk even AL je andere poducten van microsoft moet HERkopen of is dit op te lossen zonder dat ik works moet kopen?

Ik sta voor alles open (crack, iso of andere dingen...)

Gr. Radical gamer (hopend dat iemand hier of ervaringen heeft of de oplossing weet.)

Download simpelweg Open Office gratis en legaal, is nog beter dan Works.

Of koop MS Office Home and Student. Alles werkt zoals het hoort.:thumb:

Daar had ik idd al over nagedacht.
Alleen dat kost weer zo'n 150 euro (ofice center)...
Ik weet dat Ofice beter/uitgebreider is...
En die 150 euro maakt me niet erg veel uit als dat het oplost...
Maar het liefste wil ik gewoon dat Works weer works:rolleyes:
Omdat het in de map windows.old staat snap ik dat DIE het niet doet,
Echter; er staat nog een microsoft works in de nieuwe Windows 7 programfiles map:confused:
Dan zou die toch gewoon moeten werken als windows hem er daar zelf heeft neergezet?

Toch bedankt voor de tip!:thumb:
Hoop dat iemand nog iets weet over de dik gedrukte tekst:(

Helaas kan ik je niet verder helpen. Ik werkte vroeger ook met works in die XP tijd (In 2004) toen die besturingssysteem pas uit was. Maar ik vond Office toch beter.

Opgelost!

Hallo,

Het probleem is opgelost!
Ik had met de klanten service van MS gebeld en die zeiden dat dit probleem niet mogelijk is, lekker ruimdenkend, maar goed...
Toen ik de fout log opstuurde zeiden ze dat mijn versie inderdaad kapot was en ik een nieuwe moest halen.

Halen betekent bij MS: kopen, geld dubbel uitgeven...
Bij mij betekent dit gewoon:
Je koopt een pc, daar betaal je meer voor om erbovenop nog eens works bij te hebben.
Je koopt w7, daar betaal je voor en dan instaleer je het.
Je koopt works, office en al je andere MS producten overnieuw, en betaald dus dubbel!

Dit beviel mij niet.

Ik heb nu een OEM versie gekregen van Acer, (ja, ik heb een acer predator, als dat je wat zegt).
Acer was het, na het lezen van de fout log, ook helemaal niet eens me MS en heeft me dus een versie van hun gestuurd.
Dit houdt in dat de product code het woord OEM bevat, verder is er niks anders...

Ik dank jullie en Acer en mijn volgende pc zal dan ook zeker weer een Acer zijn!

Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan