Hoi, tot nu toe heb ik mijn problemen met works ontlopen door opnieuw office te installeren en dus niet meer met works te werken ... maar een nonkel van mij heeft nu ook een nieuwe pc met vista en works en ik probeer hem te helpen. Het probleem is dan vooral dat hij massa's oude documenten uit word heeft (met .doc dus) en die wil hij lezen, en bewerken natuurlijk, in de tekstverwerker van works (of van excel naar spreadsheet). Dit gaat niet, of dit kan ik niet ... en dat wil zeggen dat hij elk document (en dat zijn er veel) telkens moet kopiëren, openen, opslaan als enzovoorts, een heel gedoe dat niet voor elk documentje apart kan. Het bovenstaand converteerprogramma had ik al gevonden maar telkens ik het wil downloaden krijg ik het niet geopend en vind ik het nergens terug.
Het tweede probleem is, dat als hij een worksbestand doorstuurd naar iemand met office, deze persoon dat bestand niet kan lezen... Ik weet me echt geen raad
Help aub!
Het tweede probleem is, dat als hij een worksbestand doorstuurd naar iemand met office, deze persoon dat bestand niet kan lezen... Ik weet me echt geen raad