World Of Warcraft « Tijdens inlogmenu en het spelen, Half scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

MteQx

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2008
Beste forum gebruikers,

Ik weet dat ik een niet al te goeie computer heb, maar het is mogelijk om WOW te kunnen draaien en spelen.
Tijdens het opstarten van WOW verandert mijn beeldscherm ineens helemaal naar rechts. Zodat ik dus maar een half beeld zie.
Wanneer WOW bij het inlogscherm is blijft dit nog steeds,
Heeft iemand ennig idee wat ik moet doen om mijn beeld weer goed te krijgen?

Heb al de nieuwste driver gedownload en geïnstalleerd van mijn vid-kaart dus dat probleem was het niet.
Of meschien iemand weet of ik de resolutie kan wijzigen in WOW zelf?
Maar dit gaat uiteraard moeilijk als ik maar de helft zie.

Meschien nog een vraagje:
Tijdens het bezig zijn in Windows zelf, is mijn beeld erg wit. heb dit met het scherm proberen op te lossen maar zonder resultaat (Contrast, Brightness)
Of iemand ook ennige idee heeft om dit probleempje op te lossen.

Met vriendelijke groeten,
MteQx

hoi

vertel eens wat meer over de spec's van je pc.

en in apparaatbeheer staan daar nog uitroeptekens ofzo?

De minimale systeem eisen,
En alles is gewoon geïnstalleerd volgens de laatste updates dus daaraan ligt het niet.

Inmiddels is het me gelukt het halve scherm weg te krijgen zodat het nu gewoon weer vol beeld is.
Alleen is het probleem dat het erg onduidelijk is.
(Dit is eerder beter geweest!)

Groetjes,
MteQx

En de vraag of je gele vraagtekens in apparaatbeheer hebt dan? Die is nog niet beantwoord.

Probeer eens je videokaart drivers opnieuw te installeren. Verwijder daarvoor eerst de huidige drivers via configuratiescherm, opnieuw starten en daarna de neiwue drivers erop. Vervolgens nogmaals opstarten en daarna de boel weer zo zetten als jij het hebben wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan