World of warcraft: Cataclysm/overige game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gommieknuppel

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Budget - 700-900 euro
Doel - Gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk
Assemblage - Zelf/vriend van me.

Opties:
Besturingssysteem - Windows 7 maar kan ik zelf regelen + Office.
Andere software? - Niet nodig.

Randapparatuur
Ik heb zelf: 22 inch beeldscherm, steelseries wow muis, g15 toetsenbord, surround sound systeem + headset. Dus niet andere dingen nodig.

Ik heb een tijdje geleden al advies gevraagd maar die pc is ondertussen verlopen. Nu heb ik samen met de informatie van de tweakers.net budget game pc van januari en een info gedeelte op tomshardware (http://www.tomshardware.com/reviews/world-of-warcraft-cataclysm-directx-11-performance,2793.html)
Een pc samengesteld.

Nu wilde ik even vragen of met wat ik samen heb gesteld ik Cataclyslysm op ultra kan draaien en goed (50/60fps) en ook andere recente games op hoge opties kan spelen. (Starcraft 2/cod blops.)

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[273958]=1&product[7517]=1&product[302736]=1

Bij voorbaat dank.

Ja moet zeker lukken, maar zelf zou ik kiezen voor een andere videokaart:
ASUS EAH6850 DirectCU/2DIS/1GD5
Verder is WoW niet echt een veel eisend spel dus zal dat wel goed zitten.

Niks aan doen.
Die GTX460 OC is erg goed, zie geen reden waarom je naar een HD6850 zou moeten kijken (makkelijk dat ie er onderbouwing bij geeft).

Kopen maar! Veel plezier met je nieuwe pc!

@ronald
ik zou wel de voeding veranderen hij kost 120 euro en levert maar 650 watt

dat kan de ocz stealthxstream 700 watt beter en voor minder veel minder die kost 78 euro
en dan kun je beter een gtx470 of hd6870 nemen

dan word het zoiets klik

Laatst bewerkt:
Oh daar heb ik niet eens naar gekeken.
De voeding is goed, maar een beetje overdreven duur voor de geleverde kracht.

Een OCZ StealthXstream 2 van 700 watt kost 80 euro.
En als je dan toch al die neemt heb je weer 40 euro bespaard en kun je er misschien een GTX470 of HD6870 in doen.

Edit: ik heb even je samenstelling aangepast:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...302412]=1&product[283276]=1&product[355683]=1
Voeding ingewisseld voor een OCZ StealthXstream 700 watt, videokaart naar een GTX470 met dubbele fan en een andere kast (persoonlijke smaak natuurlijk, maar wel beter leverbaar).

Laatst bewerkt:
Ok ik had hem al besteld voordat ik je andere antwoord had gelezen. Gelukkig kon ik hem annuleren en heb nu je 2e voorstel besteld. Hopelijk hoef ik hierna geen annuleringen meer te plaatsen :P.

Dus als je je nog bedenkt over dingen kan het nu nog.

P.S. Mooie kast met dat raampje.

M.v.g. Raymond

Hahaha :P
Gelukkig maar dat ie geannuleerd kon worden!

Maar je kunt zelf ook nog even rondkijken naar een kast hoor, er zijn zoveel verschillende soorten. Maar hij is goed zo en je kan die pc met een gerust hart kopen, veel plezier ermee! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan