World Of Warcraft Computer Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus als ik : Erbij doet heb ik intotaal 3GB ram,
XP der opzetten ?

Dus voor als ik bijv 5GB ram wil moet ik een neiuwe processor kopen ( hoe duur zouw dat ongv zijn :D :P)

en als ik een betere video kaart wil moet ik een andere voeding? ( hoe duur zou dat zijn :P)

Hoe moet ik precies de wattage bekijken, want ik weet niet heeeel veel van computers :P

edit: oeps hij ging 2x posten.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met het inbouwen van moederborden en andere hardware, maar dit is waar ik op uit kom:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B319224%5D=1&product%5B256962%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B230944%5D=1&product%5B331200%5D=1

Snellere videokaart, meer RAM geheugen, Dual Core processor etc. Ik zou hier wel Windows 7 op zetten, ik weet niet of jij iemand kent of dat je hier zelf aan kan komen. Hier mag ik niks over kwijt. Het moet dan wel 64 bits.

Maar als je zegt dat je er niet heel veel van weet kan je het beter bij het vorige kitje houden. Of een nieuwe voeding + HD5670. Let op: het RAM geheugen dat in dit kitje zit past niet in dat andere moederbord dus als je besluit om toch voor een nieuwe voeding + kaart te gaan moet je het geheugen uit het oude kitje meenemen in het nieuwe kitje!

Ik ben weg Castle kijken.

Laatst bewerkt:
Hmm, wat denk jij wat het beste is?
is het met het 1e setje al voldoende
dat 2e setje is natuurlijk wel beter,
dus stel ik zouw dat 2e setje kopen moet ik dan gewoon naar een computer winkel gaan en vragen of ze het inkunnen bouwen ?
wat ik kan het zelf niet :P

Naja, ik denk niet dat als je naar een PC-boer gaat en je zegt ik heb dit gekocht bij winkel A, kunnen jullie dit inbouwen? Setje 1 is voldoende, maar setje 2 is beter.
Je zou bijv. die combinatie kunnen nemen die ik voorstelde.

Hoe zouw ik setje 2 dan moeten inbouwen ik denk dat ik niemand hebt die het echt kan :P
maar is het erg als ik bij setje 2 er windows Vista opzet? ( want jij zei windows 7)
het gaat eigenlijk alleen maar om wow te spelen voor de rest doe ik vrij wijnig op me PC
alleen op me laptop :P
Dus zouw ik nu gewoon Setje 2 helemaal kunnen bestellen ( alles wat jij zei)
en dan kijken wie het er in kan bouwen?

Hoe zouw ik setje 2 dan moeten inbouwen ik denk dat ik niemand hebt die het echt kan :P
maar is het erg als ik bij setje 2 er windows Vista opzet? ( want jij zei windows 7)
het gaat eigenlijk alleen maar om wow te spelen voor de rest doe ik vrij wijnig op me PC
alleen op me laptop :P
Dus zouw ik nu gewoon Setje 2 helemaal kunnen bestellen ( alles wat jij zei)
en dan kijken wie het er in kan bouwen?

Is een goede optie, als je er toch niets anders op doet zet er dan lekker windows xp op. veel lichter dan windows vista of windows 7, meer ruimte over voor wow:)

probleem win xp kan geen 4gb memory kwijt. tenzij je een 64bit versie neemt en die zijn er niet super veel.

probleem win xp kan geen 4gb memory kwijt. tenzij je een 64bit versie neemt en die zijn er niet super veel.

Dat kunnen windows Vista en Win 7 ook niet zonder een 64 bit versie en ook deze zullen dan gekocht moeten worden ;)

Dus reken er maar een paar honder euro bij op als je 4 gb aan geheugen wilt draaien. Al zou ik voor zo'n oude machine geeneens moeite doen voor 4Gb aan geheugen.
Ik draai WoW hier op een redelijk oude Core2Duo P7350 2.0 Ghz laptopje.
Draai alles op ultra met 35 FPS en WoW gebruikt dan nog steeds maar 1.2 Gb aan RAM.
3 GB Is dus meer dan genoeg. Als je videokaart t maar doet en je CPU niet al te oud is. Maar zo'n Pentium 4 is sterker dan veel mensen denken =P

Dus windows xp zou niet goed zijn gewoon windows XP?
moet het persee vista?

Dus weet je zeker dat dat 2e setje gewoon in me PC kan?
dus ik kan hem al bestellen?

Vista/XP maakt bij dit setje weinig uit. Let wel op dat je Windows opnieuw moet installeren vanwege de nieuwe hardware! Je moet misschien ook met Microsoft bellen dat je je hardware verandert hebt want de code van Windows zit aan je moederbord gebonden. Dit is slechts een kwestie van bellen.

Vista/XP maakt bij dit setje weinig uit. Let wel op dat je Windows opnieuw moet installeren vanwege de nieuwe hardware! Je moet misschien ook met Microsoft bellen dat je je hardware verandert hebt want de code van Windows zit aan je moederbord gebonden. Dit is slechts een kwestie van bellen.

Voor zo'n pc heb ik liever de meest lichte windows XP met 3GB aan RAM dan dat ik windows vista of win7 er op zet met 3500Mb RAM of misschien net die 4GB aan RAM als je 64 bit windows er op zet.

WoW gebruikt MAXIMAAL 2.5GB Ram en dit is echt uitzonderlijk want in 5 jaar tijd heb ik hem nog nooit boven de 1.3Gb uit zien komen, wat je er ook mee doet. Als je verder NIETS op je pc doet. ga je toch zeker geen moeite doen om meer geld er in te steken als het met 3Gb makkelijk af kan.

Ik heb hier zo ie zo al Windows Vista CD ligen en een Windows XP/2000 of zo iets :P
dus die kan ik er dan gewoon opzetten?

maar nog maals weten jullie zeker dat Setje 2 gewoon in me pc kan ? niet dat ik heel dat setje bijv nu koop en dan ineens kan hij niet in me pc :P xD

dus als ik setje 2 zouw kopen en er in laat zetten gewoon die XP cd die ik heb er op zettten ?
en dan spelen maar ? :P

Edit: En kan XP 32bit ook gewoon met 4GB of kan dat gewoon echt helemaal niet?

Laatst bewerkt:
Ik heb hier zo ie zo al Windows Vista CD ligen en een Windows XP/2000 of zo iets :P
dus die kan ik er dan gewoon opzetten?

maar nog maals weten jullie zeker dat Setje 2 gewoon in me pc kan ? niet dat ik heel dat setje bijv nu koop en dan ineens kan hij niet in me pc :P xD

dus als ik setje 2 zouw kopen en er in laat zetten gewoon die XP cd die ik heb er op zettten ?
en dan spelen maar ? :P

een 32 bit moederbord zal nooit meer dan 3gb kunnen gebruiken. 64 moederbord MEt 64 bit windows wel. vista en win7 echter hebben vaak de neiging ongeveer 3.5 gb te pakken op 32 bit maar zoals ik zei. 3 Gb is echt meer dan zat voor wow.

Edit: En kan XP 32bit ook gewoon met 4GB of kan dat gewoon echt helemaal niet?

Waar was die quote voor?

Windows XP zal van die 4GB dan maar 3.2GB pakken. Maar werken zal het zeker.
Over dat passen, het moederbord dat je hebt is dezelfde maat als diegene die ik uit koos. De videokaart die ik heb uitgekozen is niet heel groot.
Op het moederbord zit ook een IDE aansluiting zodat je je oude hardeschijf en DVD brander kan blijven gebruiken.
De nieuwe voeding zorgt voor voldoende kracht voor alle onderdelen ;)

Waar was die quote voor?

Over dat passen, het moederbord dat je hebt is dezelfde maat als diegene die ik uit koos. De videokaart die ik heb uitgekozen is niet heel groot.
Op het moederbord zit ook een IDE aansluiting zodat je je oude hardeschijf en DVD brander kan blijven gebruiken.

Ik ben er zeker van dat daar wat stond, maargoed.
Ook windows vista en win7 zullen maar 3.2 GB pakken en nogmaals ga geen moeite doen voor 4GB extra geld voor niets want je gaat het toch niet gebruiken.

Waar was die quote voor?

Dus ik kan nu gewoon dat setje via die site bestellen?
En zouw ik dan gewoon naar een Computer winkel gaan om te vragen of ze het in willen bouwen want ik heb niet echt iemand,,, xD

Dus dat setje past sws in me computer neit dat ik koop en dan Bam xD

dan loopt wow soepel kan je hem dan op ultra spelen zonder lagg, of gewoon normaal zonder lagg

Ik denk dat het op ultra wel moet draaien ja, prima zelfs. Anders wel op high. Geen probleem hoor. Als de computerwinkel het kan inbouwen is er niks aan de hand. Misschien een tip: Zeg erbij dat je het op Marktplaats gekocht hebt, dat vergroot misschien de kans dat ze het willen inbouwen. (Als ze het niet zouden willen doen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan