Hallo,
ik heb een probleem met glider hij werkt niet deftig om het niet helemaal te moeten uitleggen wat er mis is heb ik het HIER simpelweg opgenomen wat het probleem juist is..
Glider pulled mooi en volgt zijn waypoints maar wanneer hij in close combat gaat weet hij precies niet meer wat te doen en begint hij te switchen naar allen action bars
krijg ik de volgende foutmelding :
Pulling monster with ranged attack
Combat is not on, toggling
Ahead of monster, backing up
Backing up
[Efq] is talking nearby.
Monster's health is not dropping, ending combat
Add to blacklist: 100001ebe
-> ik hoop iemand dat dit gebruikt mij hier mischien uit kan helpen (demo) version voor vervolgens naar elite waarschijnijk te gaan
BTW de loot werkt ook niet hij zoekt met de muis klikt het open maar auto loot het niet
ik heb auto loot opstaan + dat em shift moet klikken
andwoorden en suggesties schrijf ze maar
Thanke, karibo
ik heb een probleem met glider hij werkt niet deftig om het niet helemaal te moeten uitleggen wat er mis is heb ik het HIER simpelweg opgenomen wat het probleem juist is..
Glider pulled mooi en volgt zijn waypoints maar wanneer hij in close combat gaat weet hij precies niet meer wat te doen en begint hij te switchen naar allen action bars
krijg ik de volgende foutmelding :
Pulling monster with ranged attack
Ahead of monster, backing up
Backing up
[Efq] is talking nearby.
Monster's health is not dropping, ending combat
Add to blacklist: 100001ebe
-> ik hoop iemand dat dit gebruikt mij hier mischien uit kan helpen (demo) version voor vervolgens naar elite waarschijnijk te gaan
BTW de loot werkt ook niet hij zoekt met de muis klikt het open maar auto loot het niet
ik heb auto loot opstaan + dat em shift moet klikken
andwoorden en suggesties schrijf ze maar
Thanke, karibo