World of warcraft laden = comuter crash??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
254
:confused: Kep world of warcraft op mn computer staan.. maar elke keer als hij laad.. Crasht mijn computer en start hij zichzelf opnieuw op.. wie weet wat dit inhoud????:shocked:
 
Wat zijn de systeemspecificaties van je computer?
Is het een legale versie van WoW?
Heeft het eerst wel gewerkt?

graag wat meer info ;)
 
Wat zijn de systeemspecificaties van je computer?
Is het een legale versie van WoW?
Heeft het eerst wel gewerkt?

graag wat meer info ;)

Tis een legale versie (Kep het op mn andere computer ook en daar runt hij PERFECT) het heeft eerst wel gewerkt .. een kleiiiin beetje haperig welicht maar hij deed het wel.. hij deeed het gewoon goed.. maar nu opeens als ik het spel laad.. Start de pc zichzelf opnieuw op..
:confused:
 
Kijk eens in Logboeken (Start -> Uitvoeren -> eventvwr.exe), in de secties Systeem en Toepassing, van rond de tijd dat je het laatst die crash hebt gehad. Kijk naar Waarschuwingen en Fouten.

Doe ook een Start -> Uitvoeren -> dxdiag.exe
en doe alle tests. Misschien is er een probleem met directx9.0 ondersteuning van je videokaartdrivers en/of je audiokaartdrivers.

Ook kan het zijn dat WoW je videokaart in zijn geheel niet ondersteunt, kijk dat ook even na.

Tijs.
 
Ik heb idd een crash gehad met WoW.. daarnaa volgde dit probleem (zie boven) ..

Het log zegt (met als beschrijving "FOUT" :

Vastgelopen toepassing: wow.exe, versie: 2.0.1.6180, vastgelopen module: , versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

in het log staat na deze error een "waarschuwing" : Windows heeft het register van gebruiker UW-6174A9892789\Compaq_Eigenaar opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.


het probleem begon toen ik het aan het spelen was.. (het spel deed het dus eerst wel gewoon..) Hij liep vast en zij: er is een fout gevonden bla bla bla.. sla uw werk op en herstart uw PC..Als u uw pc opnieuw heeft opgestart zal u een log te zien krijgen waarin staat wat er fout is gegaan ( alleen dan met moeilijkere woorden :rolleyes: )

Dit heb ik gedaan.. ik heb de PC opnieuw opgestart.. ik kreeg GEEN logje te zien. dus ik dacht nja dat zit wel goed.. ik probeerde WoW weer opnieuw op te starten .. ik laad mn character.. en net op het moment dat hij het spel in hoort te gaan herstart de pc.. dit probleem heb ik nu elke keer als ik het spel start.. dus ik kan er geen gebruik meer van maken :confused:

Tijs schreef: Ook kan het zijn dat WoW je videokaart in zijn geheel niet ondersteunt, kijk dat ook even na.

dit zou niet echt het geval hoeven zijn.. aangezien hij het hiervoor prima deed..

ik hoop hierbij genoeg info te hebben gegeven over mijn probleempje :(
 
Laatst bewerkt:
Je hebt dat dxdiag.exe nog niet gedraaid.
Doe dat in ieder geval, en draai er alle tests in.
Misschien moet je naar een andere video- en/of audiodriver om gaan kijken, vandaar die dxdiag test.

Succes,

Tijs.
 
ik heb alle tests gedaan op de dxdiag.exe .. geen problemen gevonden..
Misschien moet je naar een andere video- en/of audiodriver om gaan kijken, vandaar die dxdiag test.

Drivers vinden gaat moeilijk worden denk ik.. Deze PC is van mijn vader en heeft geen videokaart .. er zit een standaard videokaart op het moederbord.. met genoeg capiciteit voor WoW..
 
Ik heb nog een paar (schot in het donker) tips voor je:

1. Plak de volgende commando's per stuk in het Start -> Uitvoeren vakje, en druk op Ok. Je moet de melding krijgen dat ze allemaal succesvol zijn geregistreerd. Indien niet, dan moet je Start -> Uitvoeren -> sfc /scannow
doen, en de xp installatiecd bij de hand houden.

regsvr32.exe hnetcfg.dll
regsvr32.exe userenv.dll
regsvr32.exe wintrust.dll
regsvr32.exe oleaut32.dll
regsvr32.exe urlmon.dll
regsvr32.exe ole32.dll
regsvr32.exe rpcrt4.dll
regsvr32.exe shell32.dll

2. Even zo op Internet rondkijkend lijken er zgn. 'patches' (software-reparaties, zeg maar) in omloop te zijn gebracht door de maker van het spel die niet (overal) goed werken. Misschien zijn de problemen gekomen na het installeren van zo'n patch?

3. 'Hulpmiddelen' als Daemon Tools kunnen de meest vreemde meldingen veroorzaken. Indien je dat pakket op je pc hebt, probeer het eens te deïnstalleren, en kijk of het dan wel goed werkt?

Als bovenstaande zaken niet helpen, dan hoop ik dat het deïnstalleren en dan opnieuw installeren van het spel het probleem voor je oplost.

Succes,

Tijs.
 
Ik heb nog een paar (schot in het donker) tips voor je:

1. Plak de volgende commando's per stuk in het Start -> Uitvoeren vakje, en druk op Ok. Je moet de melding krijgen dat ze allemaal succesvol zijn geregistreerd. Indien niet, dan moet je Start -> Uitvoeren -> sfc /scannow
doen, en de xp installatiecd bij de hand houden.

regsvr32.exe hnetcfg.dll
regsvr32.exe userenv.dll
regsvr32.exe wintrust.dll
regsvr32.exe oleaut32.dll
regsvr32.exe urlmon.dll
regsvr32.exe ole32.dll
regsvr32.exe rpcrt4.dll
regsvr32.exe shell32.dll

2. Even zo op Internet rondkijkend lijken er zgn. 'patches' (software-reparaties, zeg maar) in omloop te zijn gebracht door de maker van het spel die niet (overal) goed werken. Misschien zijn de problemen gekomen na het installeren van zo'n patch?

3. 'Hulpmiddelen' als Daemon Tools kunnen de meest vreemde meldingen veroorzaken. Indien je dat pakket op je pc hebt, probeer het eens te deïnstalleren, en kijk of het dan wel goed werkt?

Als bovenstaande zaken niet helpen, dan hoop ik dat het deïnstalleren en dan opnieuw installeren van het spel het probleem voor je oplost.

Succes,

Tijs.

Dank je.. ik ben hier wel effe zoet mee :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan