world of warcraft patch 3.3.5 error

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0241

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
hoi als ik mijn wow update krijg ik de hele tijd een error . ik krijg dan deze foutmelding
The update could not be applied.
The patch "enGB\DBFilesClient\Item.dbc" could not be applied. (Invalid source file size: expected 1475061, actual 2163701.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply)
To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

als iemand een op lossing weet zeg het dan
alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
zoals in de error staat, het spel deinstalleren en opnieuw installeren?

Lucas

ik heb opnieuw geïnstalleerd maar nu kan ik niet meer update wat nu

oke ik hem ge update maar ik heb nu een us versie hoe verander je die naar eu

ik heb nu eu versie maar als ik inlog krijg ik realms te zien staat er dat ie offline is

Je moet geen zooi downloaden van andere sites als WoW een automatishe updater heeft.
Het enige wat je moet doen is zorgen dat je als administrator uitvoerd. Klik met rechtermuisknop op het wow icoontje en klik dan "als administrator uitvoeren". Op deze manier geeft je alle rechten aan het spel om ook zonder problemen te kunnen updaten. Ik heb dezelfde melding gehad en dit werkte gewoon.
Ik raad je aan om het spel nogmaals opnieuw te installeren en nu te patchen als administrator. Zo te zien heb je namelijk een US patch gedownload i.p.v. een EU patch.

Dit zou moeten werken!

Gr,

Malt. :cool:

als het dan nog niet werkt, moet je gewoon handmatig patchen en de goede installeren. (ik weet, probeer het nog een keer)
je heb vele sites waar je dat kan doen. ook in je WoW folder staat er een patch (bijv. 3.3.0-3.3.5,,, weet de preciese getallen niet meer) en klik er op (begin bij de laagste) en volg verder de instructies en klik op de volgende enz. als het goed is moeten er 2 bestanden van die patches in je WoW folder staan (als je ze geinstalleerd heb).

ik weet niet of dit helpt ik speelde private server (ik mog niet betalen en vond het z'n leuk spel XD) en had soms ook problemen met patches soms had ik een patch te vroeg 'gedaan' en moest ik weer unpatchen (een heel gedoe).

maar goed ik hoop dat het bij jou niet zo ver hoef te gaan.
veel succes.
o en nog 1 ding kijk op het WoW forum daar kan je ook teregt voor hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan