World of Warcraft Private Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
171
Ik heb een private server van een vriend gekregen en daar mee speelt hij gewoon. Het enige wat hij niet wist was dat het nu gesloten is voor 3 maanden. Daarom wil ik een nieuwe server alleen weet ik niet hoe je hem moet verwijderen en moet installeren.

Alvast Bedankt TheMax.
 
speel gewoon op de echter realms van wow dat is veel fijner geen bugs etc...
 
Volgens de regels van het forum mogen we je hier niet mee helpen, omdat dit een hack / illigaal is.

Maar als je zoekt op google met WoW private server heb je meer dan genoeg hits, kijk daar hoe je het installeerd cq de-instaleerd.
 
terug naar Paid WoW

een paar vrienden op sgool zaten ook op een private wow server, dus ik vandaag ook geprobeerd....ZUIGT! maar 23 mensen online xD

grote fout dus...mijn vraag hoe kan ik weer terug naar de oude vertrouwde normale, wow servers...waar je voor moet dokken, maar waar ik het ook ZEKER voor over heb :p

alvast bedankt.


Kevin
 
door het bestand (realmlist) dat je veranderd had weer terug te veranderen in het originele
C:\Program Files\World of Warcraft\Realmlist.wtf <~ dit btw ff openen met kladblok. Er staat nu het ding van jouw private server zet dat nu terug naar set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com.
en dan kan je als het goed is weer op de legale server van wow spelen
 
wow

dit is ook bij Mac? :S

Ik speel namelijk op een Mac..

in elk geval, hardstikke bedankt voor snelle reactie ^^
 
denk het wel
je moet gewoon dat bestandje zoeken die in de map staat waar je hem geinstalleerd hebt als het goed is weet je waar die staat want anders had je niet op een private server kunnen spelen:p
 
wow

en er staat nu...nadat ik private heb verwijderd: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

dat zou er ook zo moeten staan? en dan zou het moeten werken?
 
wow

k, zo focking veel bedankt :thumb: het is echt verslavend...draaide al weer helemaal door...maar dankje voor je hulp ;)

nogmaals bedankt,
Kevin.
 
al opgelost

"het is al opgelost ik speel nu op Burning WoW"

terug naar Paid WoW

--------------------------------------------------------------------------------
een paar vrienden op sgool zaten ook op een private wow server, dus ik vandaag ook geprobeerd....ZUIGT! maar 23 mensen online xD

grote fout dus...mijn vraag hoe kan ik weer terug naar de oude vertrouwde normale, wow servers...waar je voor moet dokken, maar waar ik het ook ZEKER voor over heb

alvast bedankt.

Kevin

PS: Kevin als je alleen WoW hebt zou ik ff op *knip* site kijken naar een goeie server en als je TBC ook hebt zou ik *knip* nemen (burning wow is een van de beste private servers en zijn altijd wel 1000-1500 mensen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey daar,

Als je een goede en stabiele wow server wilt spelen moet je zeker www.electrowow.org checken , het is een blizzlike server met scripted instances en goeie Gms....
Hij is nog klein op het moment , maar hij zal zeker uitgroeien tot een goeie server als er meerdere personen op komen spelen

Je kans zelfs een char van retail / andere private server migreren naar deze server (http://forums.electrowow.org/index.php?showtopic=751 voor meer info!)
Grtz!
 
tip als je op private server wilt spelen zorg dan dat je altijd de tekst in realmlist.wtf hebt opgeslagen in een apart word document. zo kan je altijd terug.
 
@1Qrz1,

Welkom op Helpmij.:)

Topics van 2008 mag je met rust laten deze zijn niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan