World of Warcraft - Unable to Connect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raptor_G

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
hallo,
vandaag werd een nieuwe patch geinstalleerd voor world of warcraft, en sommige server zijn nog niet up, maar ik heb vernomen dat mijn server al up is, en ik krijg een "unable to connect" bericht, ookal probeert hij nog niet eens

ik heb geen idee wat het probleem zou kunnen zijn
ik zou dit op de world of warcraft forums willen posten, maar dat is onmogelijk omdat ik... permanent gebanned ben, geen vragen daar over, dank je

alleen die melding, met natuurlijk de mogelijkheid om "help" of "cancel" te klikken, heb ik ook uitgevoerd
maar alles wat gesuggereerd staat bij "help" is in orde
ik begrijp er niet veel van, misschien heeft de persoon die zei dat m'n server up is gelogen, maar normaal zou ik dan een andere server moeten kunnen kiezen, dus ik begrijp het niet

ik heb die nieuwe patch zelf al geinstalleerd

Laatst bewerkt:
Misschien toch eerst eens proberen om te herinstalleren, dat kan vaak toch het probleem op een of andere manier oplossen.

P.S. weet je zeker dat je ook niet van de wow-server bent gebanned? :)

herinstalleerd, geen verschil

nu heb ik gezien op de tech support forums van WoW dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben, dus zal het waarschijnlijk wel opgelost worden later met een hotfix, of er zal een topic met een oplossing geopend worden, dat wordt dan maar wachten denk ik dan

nee, ik ben niet gebanned, alleen forums, en voor "misdrijven" op forums bannen ze je niet in-game

en hoe heb je de patches gedownload? van mirrors of via de officiele blizzard downloader?ik heb zelf nml de ervaring dat de patches van de mirrors wel eens wat problemen geven.

mirrors, de downloader bleef altijd steken

maar aangezien anderen het ook hebben, zou het gwn een error van blizz zijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan