world of warcraft voice chat werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
429
Dag Allemaal

misschien kan iemand mij helpen...
Mijn zonen willen world of warcraft voice chat gebruiken met hun vrienden maar we krijgen het niet werkend.

beide pc's hebben een headset en via de voice and sound options hebben we alles ingesteld zoals aanbevolen op de WOW website.
Het lukt aan beide kanten om hun eigen stem op te nemen en weer af te spelen.

Ook staan ze in het chat tabblad (bij social of zoiets? sorry, ik weet er zelf niet zo veel van) allebei genoemd en het icoontje (een luidsprekertje) is goudkleurig (dus niet grijs).

Maar ze horen elkaar niet. Wel de spelgeluiden en zoals gezegd ook opnemen en afspelen lukt, maar verder komen ze niet.

Heeft iemand tips voor ons? Ik heb lopen zoeken op het officiele wow forum maar daar zie ik veel dezelfde problemen, maar geen goede oplossingen,

alvast met dank,

groetjes, Anjo
 
bij vista:
rechter muisknop op het programma icoontje en dan uitvoeren als administrator..
Zeg me of het werkt
Gr. Kayle
 
bij vista:
rechter muisknop op het programma icoontje en dan uitvoeren als administrator..
Zeg me of het werkt
Gr. Kayle

inderdaad... vista (grrrr... al veel problemen mee gehad)

Aan onze kant zijn ze al administrator maar hun vrienden denk ik niet. Die hebben overigens geen vista.
Ik kan dat bij hen echter pas weer (laten) testen als ze weer samen online zijn.
(de beurten van vandaag zijn op).

Ik kom er op terug!

groetjes, Anjo
 
inderdaad... vista (grrrr... al veel problemen mee gehad)

Aan onze kant zijn ze al administrator maar hun vrienden denk ik niet. Die hebben overigens geen vista.
Ik kan dat bij hen echter pas weer (laten) testen als ze weer samen online zijn.
(de beurten van vandaag zijn op).

Ik kom er op terug!

groetjes, Anjo

helaas... geen verschil

We zijn nu aan het proberen teamspeak werkend te krijgen. Is nog te zacht maar werkt wel al enigszins.

bedankt voor het meedenken!

groetjes, Anjo
 
Als je rechtsonder op het beeldscherm kijkt, zie je het witte luidspreker icoontje van windows. Als je op dat icoontje klikt en dan op mixer klikt, zie je dan alles op maximaal staan? en als je alle geluid-uitgangen probeert (via het menu device)? En wat bedoel je met (en waar staat dit icoontje? is dit van de pc, of van het spel?):
en het icoontje (een luidsprekertje) is goudkleurig (dus niet grijs).
Gr. Kayle
 
Als je rechtsonder op het beeldscherm kijkt, zie je het witte luidspreker icoontje van windows. Als je op dat icoontje klikt en dan op mixer klikt, zie je dan alles op maximaal staan? en als je alle geluid-uitgangen probeert (via het menu device)? En wat bedoel je met (en waar staat dit icoontje? is dit van de pc, of van het spel?):

Gr. Kayle

Dag Kayle

Ik heb dat soort dingen allemaal geprobeerd maar de machine heeft om een of andere reden geen mic boost.
En dat icoontje waar ik op doelde was van het spel.

Ik heb ook een post lopen over het te zachte geluid maar daar heb ik nog geen
oplossing voor gevonden,

groetjes, Anjo
 
Sorry, ik denk dat ik dan geen oplossing voor het probleem heb. Meld het als je het hebt opgelost. Dan leer ik daar ook wat van :D. Nog veel geluk bij de zoektocht.
Gr. Kayle
 
Sorry, ik denk dat ik dan geen oplossing voor het probleem heb. Meld het als je het hebt opgelost. Dan leer ik daar ook wat van :D. Nog veel geluk bij de zoektocht.
Gr. Kayle

dank je!

groetjes, Anjo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan