World of Warcraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

NepstaR

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Berichten
8
Heeft iemand verstand van WoW want ik wil dat spel gaan spelen maar wat voor een vidokaart heb je daar voor nodig daar bedoel ik mee hoeveel mb en hoeveel gb kost het?
 
Misschien is het beter om te kijken of je met de specs van jouw PC World of Warcraft kunt spelen.

Met Google gevonden:

Systeemeisen World of Warcraft:
Pentium 800Mhz
of AMD 800Mhz
256MB ram
32MB 3D Videocard
4GB Harddiskruimte
Internetverbinding
Windows 98/ME/XP/2000

Dit lijkt mij wel wat minimaal.


Zelf speel ik WoW nu met een P4 2.4 Ghz, 1024 Mbram, 256 Mb x1650Pro. Maar met 512 Mbram en een 128Mb Ti4200 en later een 128 Mb 9700Pro ging het ook prima.
 
mm.. ik weet niet precies wat alluws betekent maar als ik ongeveer 512 of 256 mb vidokaart heb en 1.85 ghz of meer en 500 mhz is dat genoeg?:eek:
 
oja! en maakt het uit wat voorn prossecor ik er in heb sitte wnt ik krijg namelijk nieuwe pc;) en 1024 ram geheugen is dat genoeg?
 
Hier de systeem eisen, net gevonden.

Systeemeisen:
Pentium 800Mhz
of AMD 800Mhz
256MB RTam
32MB 3D Videocard
4GB Harddiskruimte
Internetverbinding
Windows 98/ME/XP/2000

of Macintosch 10.3.5 >
933Mhz G4/G5 processor
512MB Ram
 
Als WoW speler die ff 4 weken zonder pc zit en hoopt dat zijn pa's Harde schijf kan worden leeggemaakt moet ik er bij zeggen dat WoW zowiezo al 5gig kost + een aantal grote patches (gemiddeld 450mb per stuk) ook moet je nog 5 gig extra overhouden. dus heb je maar 10 gig vrij dan kost WoW 7gig+die 5 gig die je ook vrij moet hebben=12 gig dus dan word spelen lastig......

In ieder geval veel succes met WoW :)
P.S. je meot wel Horde worden :p op de alliance zitten alleen maar kinderachtige kinderen, Horde helpt elkaar meer :thumb:




Heeft iemand nog een idee hoe ik mijn Harde schijf moet leegmaken om ook weer WoW te kunnen doen post dan ff in mijn topic ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan