Ik speel ook WoW en als je het spel hebt gekocht dan staat er op de handleiding een code (voorop het boekje) en met die code kun je een maand gratis spelen bij je eerste charachter.
Dat klopt NIET
Als je WoW speelt weet je dat je betaald per Character en niet per account , je geeft hem slechte advies,jij bent waarchijnelijk een private server gebruiker ,
Ontopic:
Het bovenstaande informatie ( andere posters )
Klopt wel , Je moet een Pre-paid gamers card kopen
(rond de 20-30-40 euro (hangt ervan waar je hem koopt)
en je vult je code in , je heb je account al gemaakt dat betekend dat je bij de Homepage van WoW EUROPE moet clicken op : account managment en dan '' add game card " Als je deze stappen hebt uitgevoerd kan je gewoon non-stop 90 dagen spelen
(elke woensdag patch)
Nadien kan je nog steeds van paymend methode veranderen en kiezen voor verde aankoop van game cards of Credit card billing,
nog even ter informatie ;
World of Warcraft account betekend niet '' ventje'' of ' personage" Bij WoW kun je 6 Characters per Realm Maken (een enorme keuze van realms), Dus Betalen doe je niet voor 1 ' Character ' ik heb op 1 WoW account 21 characters,MAAR het is wel dat je NIET op 1 Account tegelijk kunt spelen met meerder pc's of WoW 2 keer runnen
..
Ik hoop dat dit heeft geholpen ,
Mvg Serg