world of warcraft

• Onderwerp starter Onderwerp starter psyco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

psyco

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
hallo ik heb vandaag world of warcraft gekocht maar ik heb een probleem ik heb hem geinstaleerd maar ik moet een accaount maken ik heb alles goed gedaan maar ik kom dan aan die betaling maar op de doos staat dat ik een maand gratis heb wat moet ik doen om world of warcraft te spelen zonder te betalen helpmij

Kan niet. World of Warcraft is niet gratis. Je kan een gamecard kopen en dan krijg je die extra maand erbij.

Mijn zoon speelt dit spel en volgens hem is het inderdaad zo dat je eerst een account moet aanmaken en daarvoor (voor een bepaalde periode) moet betalen. Pas als je dat gedaan hebt krijg je er automatisch een maand gratis bij.

Groet, Floyd

gratis maand

Ik speel ook WoW en als je het spel hebt gekocht dan staat er op de handleiding een code (voorop het boekje) en met die code kun je een maand gratis spelen bij je eerste charachter.

Ik speel ook WoW en als je het spel hebt gekocht dan staat er op de handleiding een code (voorop het boekje) en met die code kun je een maand gratis spelen bij je eerste charachter.

Dat klopt NIET
Als je WoW speelt weet je dat je betaald per Character en niet per account , je geeft hem slechte advies,jij bent waarchijnelijk een private server gebruiker ,

Ontopic:
Het bovenstaande informatie ( andere posters )
Klopt wel , Je moet een Pre-paid gamers card kopen
(rond de 20-30-40 euro (hangt ervan waar je hem koopt)
en je vult je code in , je heb je account al gemaakt dat betekend dat je bij de Homepage van WoW EUROPE moet clicken op : account managment en dan '' add game card " Als je deze stappen hebt uitgevoerd kan je gewoon non-stop 90 dagen spelen
(elke woensdag patch)

Nadien kan je nog steeds van paymend methode veranderen en kiezen voor verde aankoop van game cards of Credit card billing,

nog even ter informatie ;
World of Warcraft account betekend niet '' ventje'' of ' personage" Bij WoW kun je 6 Characters per Realm Maken (een enorme keuze van realms), Dus Betalen doe je niet voor 1 ' Character ' ik heb op 1 WoW account 21 characters,MAAR het is wel dat je NIET op 1 Account tegelijk kunt spelen met meerder pc's of WoW 2 keer runnen
..
Ik hoop dat dit heeft geholpen ,
Mvg Serg

Ja idd. Als je per character betaalt ben je wel opgelicht.;)

EDIT: Dus op naar de winkel en koop een kaartje.

Laatst bewerkt:
je betaalt toch voor maanden of jaren ten minste ikk heb het ook een tijd gespeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan