World of warcraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Presphire

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
ik heb een 10-day trial van W.O.W. gedownload en ben, als velen, laaiend enthousiast.
alleen, ik wil het eerste deel kopen, zodat ik bij het begin begin.

hoe werkt dit nou precies.

ik koop het eerste deel in de winkel en dan...

dan heb ik een cd'tje waar ik een account mee kan aanmaken?
dan moet ik nog prepaid kaarten kopen om een "tijdje" te spelen?

:confused:

Je koopt in de winlek feitelijk alleen de code om mee te kunnen spelen. De cd kan je gebruiken om het spel te installeren, maar een account maakt je aan op internet.

Als je het spel gekocht hebt, krijg je daar als het goed is ook een periode gratis spelen bij, deze kan je echter pas gebruiken als je een gamecard hebt gekocht. Dus ja, die gamecard heb je nodig.

Het gehele spel is op internet te downloaden, maar om te kunnen spelen heb je dus wel die code nodig!

dus ik download het eerste deel, koop een kaartje in de winkel en dan kan ik bijv. voor een maand gamen.

maar...

als die maand verstreken is, kan ik dan nog spelen of niet?
of zijn die kaarten voor nieuwe quests e.d.

en hoe zit het met de andere delen, zijn die anders, of is dit een "update" van deel 1
m.a.w. komen er nieuwe werelden e.d. bij

Laatst bewerkt:
Of het mogelijk is om, zonder de box in de winkel aan te schaffen, met alleen een kaartje te gamen, weet ik niet. Heb zelf het spel niet. Maar als de tijd op de kaart op is, zal je een nieuwe moeten aanschaffen om door te kunnen spelen. Je zult dus voor speeltijd moeten blijven betalen en de kaarten zijn niet voor extra quests. Je kan natuurlijk ook even in de winkel vragen hoe het precies werkt.

De uitbreidingen zal je ook los moeten aanschaffen in de winkel en ja die maken de wereld groter en voegen neiuwe quests toe.

Zelf speel ik Guild Wars, ook online, maar zonder extra kosten voor de gamecard.

Maar serieus, laat je anders in de winkel even goed voorlichten, want dit spel kan aardig in de kosten lopen als je niet erg ruim bij kas zit.

Het zit zo :

Ik speel al 2 jaar WoW en het gaat als volgt ...

Je koopt de game (voor een uniek serienummer) en je maakt je account aan (dmv het serienummer)
Je hebt een prepaid card nodig om 2 maanden te spelen (tenzij je een credit card hebt dan hoeft dat niet)

Met het serienummer maak je een account aan op de website van Blizzard, en je kan daar ook eventueel prepaid cards activeren).
Het account is onlosmakelijk met jou verbonden.

Installeer het spel en spelen maar.
Voor de uitbreidingen heb je wedrom unike codes nodig en die koppel je aan je account.

pas dan kan je weer verder als je lvl 58 of hoger bent,
Tevens dien je (als je geen credit card hebt) elke 2 maanden een prepaid card te kopen om je account op te waarderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan