Worm kan niet verwijderd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanusV

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2004
Helppppppppppppp

Wie kan mij vertellen hoe ik ik de worm_agobot kan verwijderen,diverse virus scanners kunnen dit niet omdat deze zegt dat het programma msnmgr.exe nog actief is.

Gr.Jan

Laatst bewerkt:
dat programma is MSN

sluit deze eerst af, door rechts te klikken op het taakbalk icoontje en dan afsluiten.

Welke virusscanner gebruik je?

Janusv,
Heb je aleens gescand in de veilige modus.
anders de msnmgr stoppen via taakbeheer.
Het is niet het programma msn wat actief is hoor.

1° update je virusscanner.
2° Start de PC in 'Veilige modus met netwerkmogelijkheden'.
3° Scan online met bvb Housecall of een ander AV prog.

Dan zou dit "normaal" moeten opgelost zijn. even tueel ddarna met uw eigen scanner nog even nalopen.

Niet te verwijderen!

Heb de online virus scanner Trent Micro gebruikt deze zegt dat het niet verwijderd kan worden omdat deze actief is.Heb Msn verwijderd maar dit mocht niet baten,handmatig verwijderen gaat ook niet,zit in system32.
Heb zelf norton maar bij update sprinkt hij weg.Bij McAffee online krijg ik te zien dat het de pagina niet kan vinden en dit doet hij bij de meeste virus scanners pagina's.
Hyackthis geprobeerd het gaat gewoon niet.
Dus toch maar formateren???????

Gr. Jan

systeem opstarten en F8 ingedrukt houden om in veilige modes te komenn en daar je virusscan te draaien en daar je virus te delete..

Dank je wel,kan ze nu wel verwijderen,alleen msnmgr.exe kan ik niet verwijderen,ik weet niet of dit kwaad kan!!

Gr. Jan

Geplaatst door buffy
Ja, dat kan kwaad.

msnmgr.exe heeft trouwens helemaal niets met MSN Messenger te maken, dat lijkt alleen maar zo. (MSN Messenger is msnmsgr.exe en dat staat niet in system32.)

verrek je hebt gelijk, MSN is idd msnmsgr.exe.. dat lijkt wel erg veel op elkaar: msnmgr.exe msnmsgr.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan