Worms 3D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glacius

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Ik heb gister worms 3D geinstalleerd en hij kon hem gewoon spelen bij 1280x1024 @ 85 Hz. Maar toen heb ik hem opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik nog wel het screensetup schermpje bij het opstarten, alleen wil hij als ik op play druk het spel niet meer spelen!:(

Het is btw het origineel, dus hij zou het gewoon moeten doen. Weet iemand mss waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt

Hoezo heb je hem in de eerste plaats opnieuw geïnstalleerd dan?

installeer je hem nog een keer opnieuw,

heb je niet bij het opnieuw installeren met verwijderen ofzo geklikt? Dat heb je soms ook wel dat als al iets op je computer staat en je wil het nog een keer installeren krijg je een schermpje met:

Repair
Remove

Ik heb hem op de eerste plaats ge-uninstalled omdat het scherm begon te haperen nadat ik de patch had geïnstalleerd van de Worms3D site.

Geplaatst door Glacius
Ik heb hem op de eerste plaats ge-uninstalled omdat het scherm begon te haperen nadat ik de patch had geïnstalleerd van de Worms3D site.

Owh ok.. En na die patch werkte het niet meer?

En als je hem installeert zonder patch?
(of is dat haperen een bekdend probleem en zondoende de patch?)

Bedankt,
ik heb hem opnieuw geinstalleerd en de patch weggegooid en nu doet hij weer normaal :D :thumb:

Geplaatst door Glacius
Bedankt,
ik heb hem opnieuw geinstalleerd en de patch weggegooid en nu doet hij weer normaal :D :thumb:

Zo zie je maar; nieuwer is niet altijd beter :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan