Worms armagedon

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1214

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Berichten
175
He hallo wie kan mij helpen ik heb het spelletje worms armagedon en telkens als ik een team uit heb gekozen en op de knop start druk dan krijg ik op m n scherm: Error; Could not open/ create team file daarna krijg ik een zwart scherm en doe ik ctr alt del Wie weet wat ik moet doen om dit probleem op te lossen ? Groetjes Diana
 
Re: worms

Geplaatst door diana1214
ja dat klopt hij staat op een cdtje
Da's toch logisch,hij kan toch niet op een cd saven.Je zult je spel op jhe hazrde schijf moeten plaatsen,als dazt kan
 
ja maar er staat nergens instaleren dus weet ook niet hoe ik het anders moet doen ? jij wel??
 
zo nou het instaleren is gelukt maar ik blijf maar zwart beeld houden ik heb een cirrus logic laguna 5465 weet het ook niet meer hoor toch bedankt
 
als ik nou een andere video kaart wil kopen welke kan ik dan het beste nemen ?
 
niks te maken.

het heeft daar niks mee te maken mc-shrimpie.Want ik heb het spel ook.Want je kan wel op een spel cd saven.
Want op de cd van het spel staat ergens een bestand.En dat heet.:SAVED GAMES dus kun je wel saven op een cd.Maar diana,bedoel je dat je het spel speelt,van de F: schijf.Of heb je hem al in een schijf geinstalleerd.
 
patch.

Ik denk,weet wel zeker een patch van/voor het spel downloaden.
 
ik draai hem af in D: maar als het spelletje aan het laden is en ik een team aan maak en wil daarna het spelletje spelen dasn krijg ik een zwart beeld heb ook al geprobeert om hem op m n computer te zetten maar dat maakt niks uit als ik dat doe dan heeft hij het zelfde probleem wie kan mij helpen?????
 
video kaart

he hallo allemaal ik heb een andere video kaart aangeschaft en nu doet het spelletje het wel
toch bedankt doei doei
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan