WOW expansion

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickmeister

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Hey,

ik heb een vraag over de expansion van world of warcraft (wrath of the lich king).
ik speel sinds een paar dagen de trial van wow en die bevalt me wel maar nu ben ik van plan om het spel te kopen en account aanmaken etc. maar ik vroeg me af of je voor die expansion ook de voorgaande delen nodig hebt? (de normale en burning crusade).

Iemand een idee, thx

Volgens mij is deze expansion nog helemaal niet uit! je dient zoiezo de 'normale' versie te hebben geinstalleerd voordat je een expansion kunt installeren

Overigens, off-topic, weet waar je aan begint met WOW.... mijn vriendin is er VERSLAAFD aan :shocked: heb het zelf een weekje gespeeld maar ben er maar snel mee gestopt, vind eht zonden van m'n tijd :D

ja dat weet ik allemaal.

nog een vraag je hebt ook z'n gamecard waarmee je kan betalen maar der staat nergens dat die voor WoW is of voor WoW burning crusade weet iemand daar wat van ?

Erm, heel simpel.

Zoals al eerder aangegeven: die laatste expansie is voor level 70-80.

Lijkt me dus vrij logisch dat je op level 1 begint, en tot level 60 sowieso de normale versie nodig hebt.

Vanaf 61 tot 70 heb je TBC nodig. De expansie is nog niet uit, dus daar hoef je je voorlopig nog even niet mee bezig te houden.

Je betaalt maandelijks circa 12 euro per account. Op één account kun je op alle realms spelen, en meerdere chars aanmaken.

Overigens speel je nu de trial, maar dat zal gewoon het eerste deel van WoW zijn.

euhhm als je alleen het eerst deel hebt kan je alleen lvl 60 worden en kan je niet alle nieuwe skills dus je kan veel minder en je kan niet naar outland (een hoog lvl gebied waar je kan vliegen) :thumb:

Volgens mij is dit topic nog niet opgelost ? dus ik zal maar ff helpen voor zo ver ik kan :D

Als je World Of Warcraft : Wrath Of The Lich King wil gaan spelen, heb je gewone versie van WoW nodig, en TBC ( The Burning Crusade ).
Maar ik kan je aan raden WoW : WOTLK niet gelijk te kopen, omdat voor zo ver ik weet de echte vette opties daar pas komen als je lvl 55 bent, dus beter koop je gewoon WoW ( en TBC ) en train je tot je iets hoger bent, en dan koop je WOTLK er bij

En die game-cards kan je voor elke versie gebruiken, die zijn niet versie gericht ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan