wow geeft error bij 98%

Status
Niet open voor verdere reacties.

dd247

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Berichten
142
ik heb nu al 3x world of warcraft geinstaleert en iedere keer geeft ie aan bij 98% sorry the instalation failed the file D:/program files/world of warcraft.temp/data.temp/enGB.temp/interface.temp/cinematict.temp could not be renamed to D:/program files/world of warcraft.temp/data.temp/enGB.temp/interface.temp/cinematics''.(conflictManager::resolveconflicts/1)

ik snap er dus helemaal geen moer meer van de reden dat ik hem opnieuw moest instaleren wqs omdat mijn pc was gecracht en ik hem dus helemaal opnieuw heb moeten instaleren

ik hoop dat iemand mij kan helpen ik vind het namelijk zwaar irri
 
Ik begrijp dat je het erg moeilijk vind ..
ik kan ook niet zonder WoW :confused:
Maar heb je dit spel gekocht in de winkel of gedownload? :O
Als je hem in de winkel hebt gekocht zou ik hem terug brengen..
Maar als je hem gedownload hebt zou ik naar een andere download zoeken ..

By the way, ik zou nog een paar weekjes wachten op warhammer.
Te gekke game :p
Kheb gezien dat die dit zomer uitkomt, en het blijkt dat dit zeker een concurrent van WoW gaat worden :rolleyes:
 
ik heb de cd's van m'n broer gepakt en hem geprobeert te instaleren deze deed het wel maar ik moest helemaal gaan patchen naar 2.3.3 hier bn ik 3 dagen mee besig geweest nu doet ie et gelukkig weer kan me nix voor stellen zonder wow XD:cool::confused:
 
IDD wolfrock ik verlang er ook naar uit dat warhammer uit komt. Wordt het ook per maand betalen? Anders maar een private server:p
 
Haha, ik neem aan van niet :p
Wil warhammer nog een concurrent zijn van Wow ... :confused:
 
hey dit had ik laatst ook, probeer is iets van je D schijf te verwijderen en probeer het dan nog is, werkte bij mij ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan