wow patch 3.0.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amarots

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Ik moest wow onlangs opnieuw instaleren en kmoest n nieuwe patch downloaden: patch 3.0.2
Weet er iemand een goeie private server?

PLEASE!!!

Die download je toch gewoon via het spel?

Anders even google gebruiken, levert genoeg hits voor patches op. Al geeft de officiele website niet 3.0.1 aan, maar wel 3.0.2...

Ja,maar die zijn allemaal gebugged en ver overvol;trouwens krijg je daar ongeloofeijk veel exp. als je er een beest afslacht waardoor het eigenlijk geen wow meer is dat je speelt.
Ik heb deze vraag gesteld om te vragen of iemand er een weet die nog een beetje normaal is.
Indien ja laat het mij weten.

Laatst bewerkt:
Ja,maar die zijn allemaal gebugged en ver overvol;trouwens krijg je daar ongeloofeijk veel exp. als je er een beest afslacht waardoor het eigenlijk geen wow meer is dat je speelt.
Ik heb deze vraag gesteld om te vragen of iemand er een weet die nog een beetje normaal is.
Indien ja laat het mij weten.

Ok, hier begrijp ik helemaal niet van. Speel jij op illegale servers? Vraag ze dan daar maar eens hoe je die patch krijgt.

Normaal gesproken haal je de patch namelijk gewoon via de officiele weg....

Ja maar ik mag er niet voor betalen van mijn ouders!
Dus ik speel op priveservers.
Maar het is toch waar soms kan je een dungeon niet doen omdat hij gebugged is door een andere speler die er daarna uitgetrapt wordt.
Of servers waar er ieder moment te voorschijn komt: connection lost! Of iets zoals dat omdat de server op dat moment vol zit!
Heb jij dat nooit of speel jij op de officiële?

Ik speel het spel helemaal niet. Maar vraag eens op die private servers of ze een goede link voor je weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan