rietvinkje
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2003
ik heb de gratis 14 day trail edition dvd van world of warcraft,en nou heb ik eens een leuk spel om te spelen dus ik snel naar vandeweek en het geinstaleert op mijn nieuwe computer.maar ik heb eerst duizend x geprobeert op een accound aan te maken dit omdat ik het engels niet goed kan.maar ik heb nu een hele lijst ingevuld naam straat woonplaats land telfoonnummer e.z.v hier heb ik 2 uur over gedaan.toen kwam ik wat verder en dacht he he eidelijk kan ik spelen:shocked:kijk ik bij het inloggen die werk ineens niet meer en vraagt hij om een patch: patch required press to restart butten below to exit world of warcraft and duwnload the patch maar er gebeurt helemaal niets.
wie wel mijn verder helpen a u b
dat ik mijn computer nieuw heb ( vista home )moest ik de resolutie beeldscherm goed zetten dus ook maar meteen gedaan.1680 bij 1050 pixels.maar nu start ik wow op en nu vraagt hij er naar moet dit in het spel goed gezet worden hoe zit dat
gr rietvinkje
wie wel mijn verder helpen a u b
dat ik mijn computer nieuw heb ( vista home )moest ik de resolutie beeldscherm goed zetten dus ook maar meteen gedaan.1680 bij 1050 pixels.maar nu start ik wow op en nu vraagt hij er naar moet dit in het spel goed gezet worden hoe zit dat
gr rietvinkje