WP8 onder WinXP-HE/WinME
Geachte hr. Withaar,
Bedankt voor Uw morele en waardevolle bijdrage. Uw speurwerk bij Corel is beter dan het mijne. Mijn probleem daarbij is altijd dat het steeds in het Engels staat. Toch lastiger dan het al is!
Ik heb gegokt op SP7 maar dit lost het (nog) niet op. SP4 en mogelijk -5 moet ik nog ophalen.
Het probleem is iets anders geworden: op mijn grote PC met WinXP-HE draait WP8 nu goed na gerommel met div. instellingen en zonder installatie van SP's. Maar op het oudere notebook met WinME lukt het nog steeds niet. Dáár draait nog steeds versie 6.1. De bedoeling is om op beide machines dezelfde versies te gaan gebruiken, dit moet o.a. opmaakproblemen voorkomen.
SP4 hierna ook geïnstalleerd: het lost niets op! Mogelijk is het nu de verkeerde volgorde. Ik kan natuurlijk alles van Corel 8 verwijderen en opnieuw beginnen. Doen we!
Nogmaals bedankt!
Pimpernel.
De boosdoener gevonden! Het blijkt een door Corel ingestelde optie te zijn die op mijn notebook onder ME niet goed werkt: onder >Extra< de nieuwe optie >Proeflezen< stond de laatste optie >Aanwijzingen tijdens typen< ingeschakeld. Deze uitgeschakeld en zie, ik kan weer een gecombineerd teken als eerste op een regel zetten. Dáárop liep de zaak steeds vast!