wp-config van website klopt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

margriet1971

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Ha!

Gisteren al een stuk op weggeholpen, dat één van de websites weer werkt. Fijn! Nu de andere. Immers, deze was gekoppeld in een "netwerk" aan de ander. Echter, hij is uit de netwerkomgeving verdwenen. Nu vind ik het niet erg om het opnieuw op te zetten, maar ik kan nu niet bij mijn berichten? (Database fout).

Dat is dus het balen... als iemand mij kan helpen aan de inhoud van de berichten, dan ben ik éigenlijk ook al geholpen! Dan zet ik het in zijn geheel gewoon opnieuw op! Anders graag nog hulp bij het op juiste wijze toevoegen van deze site aan het dashboard.

Situatie

driemension.nl, future2go.nl, margrietvanoosten.nl zijn drie sites in één beheersomgeving. Ik kan daar tweemaal Wordpress installeren, maar een derde keer kan dus niet. Vandaar gekozen voor een netwerkoplossing.

De netwerkoplossing is:

driemension.nl = dashboard
margrietvanoosten.nl zou daarop mee moeten draaien.
future2go.nl kent zijn eigen WP.

Driemension.nl is inmiddels weer online. Margrietvanoosten.nl geeft ineens een stukje website van driemension.nl weer, ipv zijn eigen content/ontwerp. Er gaat dus iets mis. Vermoedelijk in de database (MySQL) omgeving? Maar verder ook graag wat hulp!

Dus oplossingen kunnen zijn:

1. Help mij aan de oorspronkelijke content? (teksten)
2. Help mij de database weer running te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan