wpd vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter stroo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
elke keer als ik mijn pc op start wil hij hard ware instaleren, waar om weet ik niet daar na
zegt hij kan de hard ware niet instaleren,of hij zegt de hard ware is geinstaleerd.
ga ik naar appataatbeheer toe dan krijg ik een geel driehoek bij draagbare apparate
WPD of een code 10. wie kan mijn helpen.:thumb:

Heb je een WPD aan je pc hangen? (Windows Portable Device).

je bedoeld hardeschijf ja +printer:thumb:

OK. Als je de externe HDD er eens afhaalt, verdwijnt de waarschuwing in de device manager dan?

alles er uit maar de driehoek geel gaat niet weg, als ik er op klik zegt hij kan niet op starten code 10:thumb:

1. Rechtsklik "Mijn Computer" in start en selecteer beheren
2. Klik op apparaatbeheer. Daar zie je het uitroepteken bij "WPD FileSystem Volume driver software."
3. Klik op Schijven en "disable" ze totdat het WPD FileSystem verdwijnt.
4. Enable nu alle schijven die je zojuist gedisabled hebt en klik met rechts op de 'probleemschijf' en selecteer eigenschappen.
5. Klik op de Volumes tab en selecteer "Populate". Onthoudt nu welke schijfletter de disk gekregen heeft.
6. Ga terug naar het Beheer scherm van Mijn Computer. Aan de linkerzijde heb je een map genaamd Schijfmanagement (of schijven beheren ofzo). Selecteer schijfmanagement.
7. Beneden aan de lijst van schijven rechtsklik je de schijf met de schijfletter die je bij 5. moest onthouden en selecteer "wijzig schijf letter...."
8. Wijs een schijfletter toe en sluit apparaatbeheer.

Opgelost?

tot mijn spijt help het niet alles doet het en toch deze melding???????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan