ws ftp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

ik heb dus ws ftp pro maar ,
ik zie alleen maar kleine bestandjes ( van hooguit 5 a 6 mb) hoe kan dit , of zoek ik niet goed?meestal is een spel al gauw 300 a 400 mb ,en dat is al weinig wie weet waar ik het kan vinden ,ik heb zelf ook de en het ander voor de persoon die wil delen met mij!!

Zal je niet teleurstellen...

Michael.J
 
En wat zoek je dan precies? En wat bied je precies aan?
 
antw

Ik heb nieuwste spellen ..en kan aan meer komen alleen ik moet dus een ftp pro maatje vinden als je begr wat ik bedoel!!

Ik heb begr dat je er niet zomaar tussenkomt !!
Trouwens wat ik met jouw of met iemand anders wil delen dat doe je toch aan de linkerkant van dat programma?wat ik aanklik dat kan jij zeg maar downloaden..ik heb ook films ,,een paar ,net wat ik zeg ik heb genoeg maar heb dus een wisselpersoon hebben ..

Michael.J
 
Tja, het aanbieden van spellen is, tenzij het gratis spellen zijn, niet toegestaan hier. Ik neem aan dat je geen freeware spelletjes aanbiedt.

Het vragen naar dit soort downloads is net zo min toegestaan. Elders zoeken dus?
 
poeh wat een .....

je vraagt eerst zelf wat ik te bieden heb , en dan ga je zo praten ,,ben je wel goed snik!!!?

laterrrrr he


tjonge jonge hier word je pas moe van!!!
 
Tja, ik weet niet wat je aanbiedt en dus ook niet of je een vraag stelt die in strijd met de huisregels is. Dat controleer ik dus eerst voordat ik zomaar een bericht sluit.. Bij deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan